کهگیلویه و بویراحمد

معارفه شهردار جدید سی‌سخت/ رئیس شورا: صیادی نیروی جهادی و انقلابی است + تصاویر و فیلم

به گزارش برگزیده های ایران از سی‌سخت، مراسم تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید شهر سی سخت با حضور مسئولان استانی و مسئولان  شهرستان دنا در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا برگزار شد.

کیانوش صیادی شهردار جدید شهر سی سخت عضو شورای اسلامی دوره سوم شهر سی‌سخت،کارشناس اداره راه و شهرسازی، مدیر حراست جهاد دانشگاهی و از نیروهای فعال جریان انقلابی و جهادی استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که هم اکنون سمت شهردار جدید  سی سخت را در کارنامه خود خواهد داشت. 

پناهی فرماندار دنا در این مراسم گفت: در چند سال اخیر شهرستان دنا پایلوت بحران های متعددی از جمله سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج، زلزله سال ۹۷،کرونا و اخیرا هم زلزله ۲۹ بهمن سال ۹۹ بوده است که مردم که سرمایه های  بزرگ اجتماعی هستند از سراسر کشور به کمک مردم شهرستان دنا آمدند و آنها را تنها نگذاشتند.

وی ادامه داد: این زلزله دو روی سکه داشت، یک روی سکه  شب اول وقوع زلزله بود که مردم  گرفتار زلزله، بارش برف و باران قطعی آب، برق و گاز و وحشت زده بودند و یک روی دیگر سکه این بود که  وقتی برای توزیع اقلام خوراکی،گرمایشی و بهداشتی به سوی مردم  می‌رفتیم کسانی که این اقلام را دریافت کرده بودند می گفتند ما اقلام گرمایشی و خوراکی گرفته ایم  بروید سراغ کوچه بعدی، هر کسی برای خودش داد نمی‌زد و برای جمع داد می زد، از خود گذشتگی بسیار زیادی دیده شد که این ها زیبایی های زلزله اخیر شهر سی سخت بود.

فرماندار دنا اظهار کرد: زلزله ای در شهرسی سخت رخ داد و شهر سی سخت را به ویرانه تبدبل کرد که باعث شد بودجه بسیار کلانی که چندین برابر بودجه شهرستان بود تزریق شود که این اتفاق مهم بودجه ای  قطعا باعث پیشرفت و  آبادانی شهر سی سخت خواهد شد.

 وی عنوان کرد: بحث بخشش فیش های برق در زمستان که مردم از هیتر برای گرمایشی استفاده می کردند با وزارت نیرو  مکاتبه شده است، بحث استهمال وام ها که مکاتباتی با بانک مرکزی انجام شده است و منتظر پاسخ از سوی آنها هستیم.

پناهی گفت: جمعیت روستایی شهرستان دنا نسبت به شهرستان های  دیگر استان در رده بالا قرار دارد و همین موضوع باعث سختی کار و کندی روند عملیات اجرایی می شود.

فرماندار دنا عنوان کرد: میوه های شهر سی سخت به برخی کشورهای  حوزه خلیج فارس به اسم استان های دیگر به فروش می رسد که باید باغداران و جهاد کشاورزی با همدلی این موضوع را پیگیری نمایند و با نام شهر سی سخت در عرصه صادرات میوه  وارد بازار جهانی شود.

بالاترین مقام اجرایی در دنا گفت: شورای این دوره شهر سی سخت همگی جوان،با انگیزه و پای کار هستند و این بار شهرداری را انتخاب کرده اند که جوانی کارآمد و بابرنامه و از نیروهای متخصص در حوزه شهر سازی است که از ایشان انتظار می رود تمام محله های شهر سی سخت را با یک چشم ببیند،شهر سی سخت را به یک برند تبدیل کند و ازظرفیت های گردشگری و کشاورزی موجود در شهر سی سخت جهت پیشرفت و توسعه شهر استفاده کند که در این صورت مطمئنا آینده خوبی در انتظار شهر زیبای سی سخت خواهد بود.

فرماندار دنا گفت: شهرستان دنا تنها شهرستانی است که شهرک صنعتی ندارد که جدیدا حدود ۵۰ هکتار زمین مورد نیاز تامین گردیده است و منتظر عملیات اجرایی آن هستیم، عملیات جاده یاسوج به سی سخت که مشکلاتی داشت با همدلی ادارات مربوطه حل و فصل گردید  و در حال عملیات است، شهردار قبلی شهر سی سخت زحمات بسیار زیادی برای شهر سی سخت کشیدند که مخصوصا در زمان زلزله تلاش های فراوانی انجام داد که امیدواریم در هر کجا هستند موفق باشند.

حجت‌الاسلام حمید تقی زاده رئیس شورای اسلامی شهر سی سخت هم گفت: انقلاب عظیم اسلامی که تحولی شگرف در عصر بشریت است حاصل تلاش انبیای الهی و بزرگان دین است که ما حافظان این انقلابیم، انقلابی که در چهله دوم خودش در حال انتشار چهره واقعی اسلام، جهادی بودن، فرهنگی بودن و معنوی بودن  به تمام دنیاست که اگر بتوانیم سبک زندگی اسلامی را در زندگی روزمره خود بکار گیریم زمینه ساز ظهور آقا امام زمان عج هستیم.

رئیس شورای شهر سی سخت گفت: ما منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی سعی مان بر این است که برای مردم خدمت کنیم ما برای انتخاب شهردار فراخوان دادیم، خیلی ها ورود کردند و در چندین جلسه کارشناسی شده هر چند شاخصه های دیگری وجود داشت ولی کیانوش صیادی مدیر جهادی و خاکی دارای مدرک کارشناسی شهرسازی را به همت اعضای شورا به عنوان شهردار جدید شهر سی سخت انتخاب کردیم.

تقی زاده اظهار داشت: شورای اسلامی شهر سی سخت در این مدت فعالیت خود با تمامی  مسئولان شهرستانی، استانی و حتی کشوری که تعاملاتی هم برای پیشرفت شهر سی سخت حاصل گردید ملاقات هایی انجام داد و از این پس هم انتطار می رود همکاری همه جانبه بین شورا و تمامی ادارات  وجود داشته باشد.

تقی زاده عنوان کرد:در بحث مشکلات بعد از زلزله که هنوز هم وجود دارد ما پیگیر بودیم،در بحث جهاد کشاورزی وباغات ضرر کرد مردم پیگیری هایی انجام دادیم،مشکلات متعدد شهرداری سی سخت را از جمله مساله حقوق کارکنان شهرداری که در حدود یک سال هیچ مبلغی دریافت نکرده اند را پیگیری کرده ایم که از تمامی اداراتی که به شهرداری بدهکارند درخواست می کنیم نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند تا وضعیت شهرداری شهر سی سخت بهبود یابد.

غریب پور دادستان دنا هم گفت: عرض تبریک به صیادی شهردار جدید شهر سی سخت دارم که امیدواریم بتوانند با همدلی و هم فکری شورا و نخبگان موجود در شهر سی سخت استارت پیش به سوی سی سختی زیبا را از ایشان شاهد باشیم.

دادستان دنا گفت: چند نکته باید  به خودم و مدیران یادآوری کنم ۱_در گره گشایی و خدمت رسانی و خدمت کردن به مردم کم نگذاریم۲_عدل را سرلوحه تمامی کارهای خود قرار دهیم۳_در اموال عمومی در بیت المال پاک دست باشیم۴_مدیری که دست پاک است در اداره اش موفق است، نکند خدای ناخواسته  مدیری با دست درازی به اموال بیت المال ناپاک شود.

غریب پور عنوان کرد: طبیعتا همیشه اختلاف نظراتی در بین ارگانها  هست که نیاز نیست این موضوع  رسانه ای شود و همه با خبر شوند و گاها باید اکثر مواقع راه را برای کارهای خوب هموار کنیم و مشکلات را از درون ریشه یابی و حل فصل کنیم.

ستار هدایت خواه نماینده ادوار گذشته شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم گفت: تشکر می کنم از مردم شهر سی سخت به خاطر تحمل مشکلات متعدد و خویشتن داری که در این مدت زلزله داشتند، تشکر می کنم از شهروندان شهر سی سخت به خاطر انتخاب شورای جوان.

هدایت خواه گفت: مردم شهر سی سخت هیچ گاه در هیچ  انتخاباتی تنش نداشتند و همیشه قانون مند بودند وبه آرامی با آن برخورد می کردند، تشکر از شورای اسلامی شهر سی سخت که یک نیروی جوان انقلابی و جهادی را انتخاب کردند چرا که ایشان در شب اول زلزله پای کار آمدند و در امر خدمت رسانی و کمک به مردم شهر سی سخت از هیچ تلاش و کوششی کوتاهی نکردند، ایشان با نیروهای انقلابی از نزدیک با برنامه ریزی دقیق پای کار آمدند و کمک های فراوانی را برای زلزله زدگان انجام دادند.

هدایت خواه اظهار داشت: انتظار داریم شورا و شهردار جدید همکاری با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و از هرگونه تنش و درگیری پرهیز کنند و به مردم خدمت کنند، امیدواریم این شورا و شهردار با همدلی و همکاری هم که اهل تقوا و انقلابی هم هستند بتوانند شورا و شهردار نمونه استانی و کشوری شوند، انتطار می رود با توجه به حادثه زلزله شهر سی سخت از این به بعد کارشناسی تر عمل شود و بافت فرسوده شهر و جاهای خسارات دیده مرمت شوند و نمای بسیار زیبایی با همکاری بنیاد مسکن برای زیبا سازی منظر شهر سی سخت انجام دهند.

وی گفت: ظرفیت تولیدات کشاورزی و گردشگری شهر سی سخت بسیار بالاست که می طلبد مسئولان استانی آستین همت بالا بزنند و به کمک شهر سی سخت بیایند و مشکلات به وجود آمده را با همکاری خود مردم برای تقویت روحیه شهروندان شهر سی سخت انجام دهند.

صیادی شهردار منتخب شورای دور ششم شهر سی سخت گفت: عرض تشکر دارم از شورای شهر که به بنده اعتماد کردند و من را به عنوان شهردار شهرسی سخت قبول کردند، تشکر از مردم شهر سی سخت، شوراهای قبلی و شهردار قبلی شهر سی سخت، تشکر از مسئولین ،نیروهای امنیتی سپاه و کلیه خیرین و دکتر هدایت خواه که در پی حادثه وقوع زلزله به شهروندان زلزله زده شهرستان دنا کمک و همکاری کردند.

شهردار جدید شهر سی سخت گفت: شهرداری همان طور که می دانید در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر چون درآمدی ندارد اگر کمک دولت نباشد پیشرفتی نخواهد کرد که نتیجه اش بدهکاری بسیار بالای شهرداری سی سخت است که هم اکنون با موجودی ۵۰ میلیون تومان که در حساب شهرداری است روبه رو است.

صیادی گفت: دولت باید به کمک شهرداری شهر سی سخت بیاید تا از این بحران برون آید و ما هم برای شروع کار خود برنامه هایی از قبیل، ایجاد و توسعه غرفه های زیبا برای سوغات شهر سی سخت، طرح ساخت مسیر تفریحی پارک تا پارک برای کالسکه سواری، طرح واگذری زمین های دلون برای کشت گل محمدی، ایجاد فواره بزرگ آب مصنوعی برای تپه قلات،کاشت گل در پیاده روها، استفاده از طرفیت نخبگان در کمیسون ها و جلسات آموزش تخصصی و ضمن خدمت کارکنان،جدول گذاری معابر شهری،گسترش فضای سبز و چندین برنامه فرهنگی واقتصادی با همکاری مردم برای آبادانی شهر توریستی سی سخت خواهیم داشت.

به گزارش فارس،در این جلسه فرد شهردار اسبق شهر سی سخت به علت بیماری حضور نیافت و جهت تقدیر و تشکر از زحمات ایشان لوح یاد بودی در نظر گرفته شده بود که تحویل یکی از همکارانشان شد وهمچنین از تعدای از فعالین شهرداری شهر سی سخت لوح تقدیر و هدایایی درنظر گرفته شد واهدا گردید که به گفته اعضای شورای شهربرای تمامی نیروهای خدماتی شهرداری هدیه هایی در نظر گرفته شده است که  به دلیل ضیق وقت در این جلسه امکان اهدا وجود نداشت و در مراسمی از آن‌ها قدردانی خواهد شد.

در پایان این مراسم صیادی شهردار جدید شهر سی سخت و اعضای شورای شهر وکارکنان شهرداری با حضور بر سر قبور شهدای گمنام تپه نورالشهدا سی سخت و قبور ۲۰شهید والامقام شهر سی سخت ادای احترام به مقام شامخ این شهیدان کردند و تجدید میثاق با آرمان های شهیدان و امام شهیدان بستند که رهرو خط شهیدان باشند و با جان ودل برای مردم خدمت کنند.

 


 

 

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا