خراسان رضوی

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با زنان زندانی در مشهد دیدار کرد

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی، انسیه خزعلی در بازدید از اندرزگاه زنان زندان وکیل آباد با زنان سرپرست خانوار، مادران باردار یا شیرده و دختران زیر ۱۸ سالی که به دلایل مختلف مرتکب جرم شده و مجبور به گذراندن دوران حبس بودند دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری پس از بررسی نوع جرم و دلیل زندانی شدن، وضعیت زندگی خانوادگی و دلیل ارتکاب به جرم این زنان زندانی؛ راه‌حل‌های مختلفی برای تخفیف حبس برخی از زنان زندانی و جلب مشارکت خیرین در تامین بدهی زندانیان جرایم غیرعمد را بررسی کرد.

وی پس از آن با تعدادی از دختران زندانی کمتر از ۱۸ سال و زنانی که سابقه حبس نداشتند در بخش کانون اصلاح و تربیت زندان دیدار و درباره زندانیانی که امکان تخفیف حبس برای آنان میسر بود قول مساعدت داد تا زمینه آزادی مشروط یا ادامه تحصیل‌شان را فراهم کند.

خزعلی در این بازدید با اشاره به وجود آن دسته از زنان زندانی که هیچ حمایتگری در بیرون از زندان نداشتند، گفت: پویشی برای حمایت از این زنان ایجاد خواهد شد تا خانواده‌های مستعد بتوانند این افراد را تحت حمایت قرار دهند.

معاون رییس جمهور همچنین درباره کمک مالی برای تجهیز سوله ورزشی بند زنان زندانی و پیگیری برای حذف شروط پابند الکترونیکی برای زندانیان قول همکاری داد.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا