لرستان

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد: طرح «امداد هوشمند» به صورت آزمایشی در لرستان اجرا می‌شود/ اعلام نیاز مدد جویان، بدون مراجعه حضوری

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از خرم‌آباد، جعفر صباغیان صبح امروز در جریان سفر به لرستان با بیان اینکه طرح امداد هوشمند، طرحی کارآمد در جهت حغظ عزت نفس و کرامت انسانی نیازمندان است، گفت: این طرح جهت ارائه خدمات بهتر، مطلوب‌تر و آسان‌تر به نیازمندان و محرومین است.

وی خاطرنشان کرد: در روند اجرای کار از ابزارهای علمی و پیشرفته و فن آوری نوین استفاده شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد، دومین هدف از اجرای طرح امداد هوشمند را استفاده بهینه از منابع مالی و منابع درآمدی به نحوه شایسته و مطلوب‌تر به نیازمندان جامعه عنوان کرد.

صباغیان بیان داشت: یکی از راهبردها و سیاست‌های اجرای طرح توزیع عادلانه خدمات و تسهیلات به مددجویان است و با اجرایی شدن طرح امداد هوشمند ما شاهد کاهش چشمگیر مراجعات حضوری عزیزان مددجود به ادارات خواهیم بودو مددجویان و نیازمندان می‌توانند در منازل و یا محل سکونت خود از طریق سیستم امداد هوشمند نیازشان را اعلام کنند.

وی ادامه داد: دیدگاه و نگاه امداد حفظ عزت نفس و کرامت انسانی مددجویان و نیازمندان است، به همین دلیل ما این سیستم را طراحی و راه‌اندازی خواهیم کرد تا نیازمندان و عزیزان نیاز خود را اعلام و متعاقبا مددکاران با مراجعه و صحت سنجی درخواست به بررسی و برآورده کردن نیاز مددجویان اقدام کنند.

صباغیان با بیان اینکه مدت‌هاست که روی زیرساخت‌های سامانه هوشمند هوشمند کار شده است، گفت: با توجه به توانمندی‌هایی که در استان لرستان وجود دارد، این استان به عنوان یکی از استان‌های پایلوت برای اجرای طرح انتخاب شد.

معاون حقوقی امور مجلس اظهار داشت: در بازدیدهایی که در این سفر از شهرستان‌های ازنا، منطقه دو خرم‌آباد و الشتر داشتیم همکاران عزیز به صورت جهادی و شبانه روز این کار را دنبال کرده و نکات خیلی مهم و فنی را بررسی کردند، امیدواریم یک اتفاق خوب و مبارکی رقم زده شود تا ما بتوانیم مناسب‌ترین، آسان‌ترین و بی‌منت‌ترین خدمت را به نیازمندان و عزیزان مددجو داشته باشیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا