تهران

معاون رئیس جمهور: کشور نیازمند تحولی بزرگ است/ دولت به شهرستان‌های استان تهران سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ورامین، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور شامگاه امشب در همایش بزرگداشت هفته وحدت که در مسجد صاحب الزمان برگزار شد، اظهار کرد: ولادت حضرت محمد(ص) و رئیس مکتب شیعه را خدمت همه شیعیان جهان به‌خصوص مردم دیار ۱۵ خرداد تبریک عرض می‌کنم، در هفته وحدت قرار داریم باید اتحاد در کشور بین گروه‌های سیاسی، شیعه و سنی برقرار شود چرا که می‌توان مشکلات و تفرقه افکنی معاندین نظام و استکبار جهانی را نقش بر آب کرد.

وی گفت: باید ایمان راسخ به پیامبر اکرم داشته باشیم، یار و یاور پیامبر باشیم، باید پیامبر را نصرت کنیم و به دستورات پیامبر عمل کنیم، اهداف پیامبر در جامعه کنونی در حوزه های مختلف را معرفی کنیم و هر کدام از ما باید سفیران مهر و محبت پیامبر در جامعه باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: در حال حاضر مردم مشکلاتی دارند، مشکلات معیشتی باعث بروز خیلی از مشکلات شده است، در کشور بعضی از مسؤولان کم کارهایی را داشتند که نمونه بارز آن رئیس دولت قبل بخاطر کرونا برای معرفی وزرا و تحویل بوجه کشور به مجلس نمی آمد، حال این مسوول چطور می‌تواند مشکلات مردم درد کشیده را درک کند، باید مسؤولان غمخوار و یار و یاور مردم باشد.

حسینی در ادامه همایش بزرگداشت وحدت بیان کرد: کشور نیازمند یک تحول بزرگ است، سه قوه در حال فعالیت هستند و هم‌فکری و اتحاد در حال، رفع موانع و مشکلات در حوزه های مختلف از جمله اشتغال، تولید و فعالیت های سیاسی و اجتماعی هستند که هدف، رفع مشکلات مردم در دورترین نقاط کشور است.

وی تصریح کرد: در دو ماه گذشته عزم و اراده جدی برای رفع تحول در نظام بانکی، مالیات، درمانی، اقتصادی و اشتغال هستیم، در کشور نیروهای جوان متخصص نخبه و انقلابی وجود دار که باید از پتانسیل این نیروها استفاده کرد و هدف اصلی به‌کار گیری نیروهای انقلابی و مومن در کشور است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: مترو دشت ورامین باید با اولویت در دستور کار‌ قرار گیرد و از استاندار جوان تهران می خواهیم که مترو دشت ورامین را در دستور کار قرار دهد و در هیئت دولت مطرح نماید تا هر چه زودتر رفع شود.

حسینی در ادامه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در ۴۲ سال گذشته همیشه در تحریم بود، دشمنان نظام و انقلاب همیشه باعث بروز مشکل بودند و تفرقه افکنی می‌کردند، در کشور عده‌ای به موضوع برجام اشاره می‌کنند و می‌گویند به‌سمت آمریکا برای توافق پیش برویم ولی توافقی که ضمانت اجرایی ندارد از اصل غلط است چرا که ما به توافقات عمل می‌کنیم ولی دشمنان نظام به راحتی از زیر بار تعهدات خود خارج می‌شوند.

وی تصریح کرد: قرآن کتابی است که به حضرت محمد نازل شده است، باید به توصیه ها و دستورات قرآن عمل کنیم، عمل به توصیه های قرآن باعث می شود تا به جلال و شکوفایی عظمت برسیم‌.

این مسوول افزود: در انتخاب ها، افرادی انتخاب می شوند که لایق، مؤمن، انقلابی و امتحان پس داده هستند، اگر در انتخاب افراد ملاک مردمی بودن نباشد بی شک این انتخاب به بی‌راهه خواهد رفت و در دولت سیزدهم این اصول به‌جد پیگیری می شود.

وی در پایان گفت: در دولت پیشنهاد سفر به استان تهران داده خواهد شد تا وزرا و رئیس جمهور با سفر به شهرستان‌های استان تهران با مشکلات از نزدیک آشنا شود و راهکارهای لازم برای رفع این مشکلات ارائه شود.

مسؤولان باید برای خدمت به مردم تمام همت خود را بکار گیرند

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه سفر خود به دشت ورامین با حضور در بیت آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ورامین با وی دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در ورامین در این دیدار خاطر نشان کرد: باید مسئولان جهت خدمت به مردم تمام همت خود را بکار گیرند.

وی گفت: امروز خداوند نعمت را به ما تمام کرده و باید قدردان نعمت نظام اسلامی، رهبری و امنیت باشیم.

در ادامه این دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور ضمن تبریک ولادت باسعادت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) خطاب به نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین بیان کرد: سلام آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهور را خدمت شما عالم انقلابی ابلاغ می کنم؛ وجود شما در منطقه نعمت است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا