ایلام

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح: امنیت ایران وابسته به هیچ کشوری نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار رسول سنایی‌راد صبح امروز در آیین بزرگداشت شهادت شهید سردار سلیمانی و حماسه ۹ دی که در دانشگاه ایلام برگزار شد،گفت: حماسه سازان اصلی جنگ هشت ساله تحمیلی مردم ولایتمدار و انقلابی ایلام بودند که با شجاعت با دشمن بعثی مقابله کردند.

وی افزود: ۹ دی ۸۸ حماسه‌ای ماندگار است چرا که عوامل داخلی فتنه گر با حمایت استبداد غربی سعی در نابودی فضلیت‌ها و ارزش‌های اسلامی داشتند اما با حضور پرشور مردم و به دنبال دعوت رهبری فتنه و فتنه گران رسوا و آنان شکست خوردند.

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه بهره برداران از این فتنه، منافقین و بیگانگان بودند افزود: آنها به دنبال تغییر ساختار بودند که با حلم و بردباری و بصیرت افشانی رهبر شکست خوردند.

وی با اشاره به اینکه فتنه گران به نماد عاشورا و اسلام توهین کرده بودند ادامه داد: مردم ایران به دنبال غیرت عاشورایی و انقلابی برای دفاع از اصل نظام به میدان آمدند و با کمترین ریزش منافقان در مواجه با مردم عقب نشینی کردند و نقشه شوم آنها نقش بر آب شد.

سردار سنایی‌راد تاکید کرد: رهبری منش و رفتار شهید سلیمانی را یک مکتب ماندگار برای جوانان این مرز و بوم می‌داند شهید سلیمانی نماینده‌ی مکتبی بوده که خروجی آن عزت است.

وی ادامه داد: پیروزی میدان جنگ با داعش و جبهه استکبار شهید سلیمانی بود چرا که وی وعده نابودی داعش را داده بود و این وعده پس از ۲ ماه از سخنرانی ایشان محقق شد.

معاون سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: قدرت نظامی و دفاعی ایران قبل از انقلاب وابسته بود اما امروز امنیت ما وابسته به هیچ کشوری نیست و پایه گذار این اقتدار و سربلندی امثال شهید قاسم سلیمانی و سایر شهدا هستند.

سردار سنایی‌راد بیان داشت: ایران امروز کشوری است که هیچ قدرتی در جهان حتی فکر حمله نظامی به آن را ندارد چراکه اقتدار دفاعی و نظامی ایران در دنیا بر همگان آشکار شده است.

وی ادامه داد: مکتب شهید سلیمانی مولفه هایی دارد: دین باوری، ولایت مداری و ولایت محوری، مردم داری، انقلاب گری است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا