چهارمحال و بختیاری

معاون صندوق کارآفرینی کشور با استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار کرد

معاون صندوق کارآفرینی کشور با استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، غلامعلی حیدری در این نشست با اشاره به اهتمام ویژه دولت سیزدهم در راستای رونق اشتغال و کاهش نرخ بیکاری اظهار داشت: این مهم با جدیت در استان پیگیری می‌شود و امید می‌رود با پرداخت تسهیلات قابل توجهی که دولت برای رونق اشتغال و تولید به استانها اختصاص داده است بتوان گام‌های بزرگتری در این خصوص برداشت.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم محرومیت‌زدایی و توجه به نقاط محروم است و این مهم در مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان بخوبی قابل مشاهده بود و انتظار می‌رود بانک های عامل در پرداخت به موقع تسهیلات تکلیفی در اجرای هرچه بهتر این مصوبات مشارکت کنند.

معاون بازرسی، حقوقی و امور استانهای صندوق کارآفرینی امید نیز در این نشست اظهار داد: در دستور کار است تا در سال آینده این صندوق به صندوق پیشرفت و عدالت تبدیل شود و از این طریق عامل اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ می‌شود.

حسین نظریان افزود: براین اساس پیش بینی شده تا به هر استان حدود یک هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شود که در سطح کلان عامل این تسهیلات، صندوق پیشرفت و عدالت و راهبر وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی است و در استاها نحوه پرداخت تسهیلات با شورای توسعه و برنامه‌ریزی و در اختیار استاندار قرار می‌گیرد.

پژمان نوروزی؛ مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست افزود: در دولت سیزدهم ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که ایجاد سه هزار شغل را به همراه داشته است.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا