تهران

معاون فضای مجازی سپاه سیدالشهداء استان تهران: سنخیتی بین بازی‌های کامپیوتری با مبانی دینی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ورامین، مصطفی هدایی عصر امروز در جلسه نشست خبری مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با گرامی داشت فرا رسیدن سالروز حماسه ۱۳ آبان‌ماه ۵۸، اظهار کرد: روحیه استکبارستیزی و مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب در نسل‌های مردم ورامین جوشش داشته و در ادوار مختلف صحنه‌هایی بی‌مانند از مجاهدت و ایستادگی را به تصویر کشیده است.

وی با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری در خصوص حساسیت‌های عرصه فضای مجازی، گفت: حساسیت در این حوزه به حدی بالا است که معظم‌له اهمیت آن را به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی دانسته‌اند.

معاون فضای مجازی سپاه سیدالشهداء استان تهران خاطرنشان کرد: حلقه مفقودی در حوزه فعالیت در فضای مجازی برداشت‌های متفاوت از آن است، به طوریکه برخی‌ها اقدام در این عرصه را صرفا محدود به پیام‌رسان‌ها و سایت‌های خبری می‌بینند، حال آنکه این بستر مشتمل بر لایحه‌های متعددی بوده و رصد و پایش اطلاعات و تولید محتوای خبری تنها یک بخش از آن است.

هدایی بیان کرد: شجره طیبه بسیج مفتخر است که برای همه لایحه‌های فضای مجازی نگاه ویژه‌ و ورود و فعالیت اثرگذار و تعیین‌کننده‌ای داشته و دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یکی از اهداف برگزاری رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج را ایجاد وحدت رویه و همسویی بین فعالان این عرصه در قالب کار تیمی و هدفمند دانست و افزود: می‌کوشیم از این طریق استعدادها و قابلیت‌های موجود در این حوزه را از جزیره‌های منفک به مجموعه‌ای منسجم و با رویکرد مشخص تبدیل کنیم.

معاون فضای مجازی سپاه سیدالشهداء استان تهران تاکید کرد: از این طریق به دنبال رفع خلا موجود در حوزه فعالیت فعالان فضای مجازی و انسجام بخشی به عملکرد و تولید محتوای آنان هستیم تا با اهداف تعریف شده مشخص در حوزه جنگ نرم و رویارویی با طرح و توطئه‌های دشمنان فعالیت و اقدام کنیم.

هدایی با اشاره به نادیده انگاشتن حوزه‌هایی مانند انیمیشن و بازی‌های کامپیوتری در فضای مجازی، گفت: متأسفانه غفلت از این حوزه موجب شده است که هیچ ارتباط و سنخیتی بین بازی‌های کامپیوتری کودکان‌مان با مبانی دینی و انقلابی وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج به دنبال تولید محتوای اثرگذار در همه لایحه‌های دیجیتال و فضای مجازی است تا از این رهگذر به آرایش جنگی هر چه بهتری در جبهه جنگ مبارزه با دشمن رسیده و بر کیفیت و اثرگذاری تولیدات بیفزاییم.

معاون فضای مجازی سپاه سیدالشهداء استان تهران ادامه داد: در دهه‌های مختلف رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با استفاده از عناوینی مانند شبیخون و ناتو فرهنگی همگان را به اهمیت جایگاه فضای مجازی و آسیب‌های آن توجه داده‌اند، بر این اساس با برگزاری رویدادهایی از این دست می‌کوشیم در راستای پاسخ گفتن به دغدغه‌های معظم‌له در برابر دشمنان صف‌‎آرایی و توطئه‌های آنان در تحریف انقلاب اسلامی را خنثی کنیم.

هدایی اظهار کرد: برگزیدگان این رویداد در سه حوزه پویانمایی، نرم‌‎افزار موبایل و بازی موبایل به مسابقات کشوری راه یافته و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی بیان کرد: به جرأت می توان گفت استان تهران در حوزه فضای مجازی در بخش های مختلف مانند سایت‌های خبری، شفاف‌سازی، روشنگری، بصیرت‌افزایی و تولید محتوای دیجیتال در سطح کشور پیشرو و پیشتاز است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا