Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
معاون وزیر بهداشت: موج ششم کرونا هنوز در کشور شروع نشده است - خبرگزاری برگزیده های ایران
سلامت

معاون وزیر بهداشت: موج ششم کرونا هنوز در کشور شروع نشده است

به گزارش برگزیده های ایران، حیدری شنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی، واکسیناسیون را شرط ورود و حضور در مدارس اعلام کرد و گفت: ٧۴ درصد از دانش آموزان یک دُز واکسن و ۴۶ درصد دانش‌آموزان دو دُز واکسن را دریافت کرده‌اند و تا بازگشایی مدارس این عدد به ٧٠ درصد خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مدیران مدارس متصدی آماده سازی شرایط برای بازگشایی مدارس هستند چرا که علاوه بر واکسن باید زیرساخت ها نیز آماده شود، افزود: همچنین باید تهویه هوا در محیط‌های آموزشی گردش داشته باشد و کادر آموزشی و رانندگان سرویس مدارس نیز باید واکسینه شده باشند تا ما محیط ایمنی داشته باشیم.

حیدری با تاکید براینکه دانش آموزان بالای ١٢ سال باید واکسینه شده باشند، گفت: اما در کودکان زیر ١٢ سال والدین دانش آموزان و اولیای مدرسه باید واکسن تزریق کرده باشند.

او ادامه داد: همچنین دانش آموزان با فاصله ١.۵ متر باید در کلاس حضور داشته باشند و به همین دلیل امکان حضور دانش آموزان هر روز در مدرسه نیست.

معاون بهداشت وزیر بهداشت درباره شرط حضور دانشجویان در دانشگاه ها نیز گفت: شرط حضور دانشجویان در دانشگاه ها نیز دریافت دو دُز واکسن بوده و دغدغه ما خوابگاه‌هاست و فقط دانشجویان واکسینه شده می توانند در خوابگاه‌ها حضور پیدا کنند.

وی در پایان درباره برخی اخبار مبنی بر آغاز موج ششم در ایران هم افزود: از نظر جهانی موج جدید شروع شده است و در ایران هنوز شرایط نزولی بوده و موج ششم شروع نشده ولی وضعیت شکننده است، اما این دلیل آن نمی‌شود که سهل انگاری داشته باشیم و در صورت عادی انگاری احتمال تجربه زودهنگام موج ششم وجود دارد.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا