سمنان

معاون وزیر صمت: توان شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه صنایع به‌کارگیری شود

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، علی رسولیان بعدازظهر امروز در دیدار با سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان اظهار کرد: استان سمنان به‌عنوان سر ریز صنایع استان تهران است و هیچ محدودیتی برای توسعه شهرک‌های صنعتی استان سمنان نداریم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: باید برای تأمین آب موردنیاز صنایع تولیدی استان سمنان فکر اساسی شود.

وی بیان کرد: آمادگی داریم تا برای تأمین آب صنایع استان سمنان، از محل تصفیه پسآب، مشارکت کنیم.

رسولیان اضافه کرد: برای تأمین برق موردنیاز واحدهای صنعتی استان سمنان، آمادگی داریم تا به میزان ۴۰ درصد با امضای تفاهم‌نامه، مشارکت کنیم.

وی تصریح کرد: تجربه نشان داده است که احیای ۴۲ درصد از واحدهای تملک‌شده توسط سرمایه‌گذاران جدید شکل گرفته و این بدان معنا است که ما باید به دنبال سرمایه‌گذاران جدید در این حوزه باشیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا از وجود شرکت‌های دانش‌بنیان در جهت توسعه و رشد واحدهای صنعتی استان سمنان و کشور بهره‌مند شویم.

لزوم ارائه برنامه برای کاهش بیکاری

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: در حال حاضر می‌توان گفت یکی از بهترین اقدامات در کل کشور، ایجاد اشتغال است.

وی افزود: وجود سه روستای ۱۰۰ درصد بدون بیکار در استان سمنان، نشانگر این ادعا است که با ارائه برنامه و راهبردی مشخص می‌توان نسبت به کاهش و ریشه‌کنی بیکاری اقدام کرد.

بازدید معاون وزیر صمت از شهرک‌های صنعتی استان سمنان

حسن آل‌بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان نیز اظهار کرد: طی دو روز حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این استان، از تمام شهرک‌های صنعتی استان بازدید می‌شود.

وی افزود: عمده‌ترین توسعه مراکز صنعتی ایران در چند شهرک صنعتی کشور است که یکی از آنها شهرک‌های صنعتی استان سمنان محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: تأمین آب و برق موردنیاز شهرک‌های صنعتی از ملزومات اساسی توسعه استان است.‌

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا