اصفهان

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: اولویت دولت تکمیل طرح‌های نیمه تمام و ضروری است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کاشان، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کاشان، با بیان اینکه، همراه بودن بین سه قوه و دیگر نهادها را باید مغتنم دانست، اظهار کرد: اولویت دولت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و ضروری است.

وی افزود: وقت آن است تحولی به نفع مردم ایجاد شود، رئیس‌جمهور همواره با تقسیم کار، پیگیر اجرای مصوبه‌های نشست‌ها در سفرهای استانی خود هستند.

حسینی با اشاره به اینکه سفرهای رئیس‌جمهور ۲ هفته یکبار با نظم انجام می‌شود، گفت: دولت تلاش دارد با وجود تمام محدودیت‌ها در  بودجه، از موضوع علم و فرهنگ غفلت نشود، تغییراتی مهمی در بودجه سال ۱۴۰۱ شکل گرفته و امیدواریم این بودجه در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه، در بودجه سال ۱۴۰۱ تلاش شده از هزینه‌های جاری کاسته شود تا بتوانیم بیشتر به کارهای زیربنایی و پایه‌ای در کشور بپردازیم، افزود: دست مدیران و استانداران به دلیل محدودیت در بودجه باز نبوده است، اما در بودجه سال آینده به مدیران سطوح بالا و استانداران اختیارهایی داده شده و باید پاسخگوی عملکردشان هم باشند.

وی در خصوص انتظارها و توقع‌ها خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح‌های بزرگی را برای حوزه انتخابیه خود تعریف می‌کنند که اجرای آنها برای بر اساس اولویت‌ها، نیاز به زمان دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/م/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا