کرمان

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: به‌زودی گزارش اقدامات ۱۰۰ روزه دولت ارائه می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، سیدمحمد حسینی امروز در دیدار با امام جمعه کرمان با بیان اینکه کشور را از پشت مانیتور نمی‌توان اداره کرد، اظهار داشت: با حضور میدانی رئیس جمهور در استان‌ها، اولویت‌ها مشخص و کم‌کاری‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصمیم‌های خوبی گرفته می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور عنوان کرد: سند تحول دولت به‌زودی رونمایی می‌شود که در آن برای استان اقداماتی در نظر گرفته‌ایم و تحقق این سند تحول می‌تواند به پیشرفت تمام نقاط به شکل متوازن در استان‌ها کمک کند.

حسینی جهت‌گیری بودجه استان‌ها را به سمت ظرفیت‌ها، عدالت و کاهش تورم دانست و افزود: نباید می‌تواند تغییرات اساسی در کشور انجام گیرد، به وضع موجود نباید اتکا کرد و همکاری دولت و مجلس در این ارتباط می‌تواند کمک کننده باشد.

وی با بیان اینکه اکنون فرصتی مناسب برای همکاری سه قوه است، تصریح کرد: در حال حاضر برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور می‌توان کارهای بسیاری در حوزه‌های اقتصادی، معیشتی و فرهنگی انجام داد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: گزارش اقدامات ۱۰۰ روزه دولت به‌زودی ارائه می‌شود، شاید به اندازه‌ای که کار صورت گرفته اطلاع رسانی نشده و مردم باید از این اقدامات دولت آگاه شوند.

حسینی مکتب شهید سلیمانی را افتخاری برای استان کرمان دانست و خاطرنشان کرد: گرچه ایران دلبسته شهید سلیمانی است اما انتظارها در معرفی ایشان، بیشتر از کرمان است و امیدواریم مراسم سالگرد ایشان با محوریت استان کرمان برگزار شود.

سخنرانی در جمع دانشجویان، بازدید از ستاد عتبات عالیات، ادای احترام به مقام شهدا و دیدار با مدیران از جمله برنامه‌های معاون پارلمانی رئیس جمهور در کرمان است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا