سلامت

معاون پدافند غیرعامل: نباید احساس کنیم کرونا تمام شده است

به گزارش برگزیده های ایران، سردار رسول رحیمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در کرمان افزود: با وجود شیوع سویه جدید کرونا انتظار می رود همه مجموعه ها و دستگاه ها در کشور و استان کرمان برای بحث فرهنگ سازی و جلوگیری از عادی انگاری کرونا کمک کنند.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی، افزایش سرعت تزریق واکسن و نیز زتوجه به اجرای طرح شهید سلیمانی(انجام مداخلات در حوزه کرونا) اظهارداشت: هشدارهای لازم باید بموقع درباره سویه جدید کرونا و سرعت بالای سرایت آن به مردم داده تا این سویه در نطفه خفه شود.

رحیمی اظهارداشت: تزریق واکسن خوب است اما باید با سرعت دادن به واکسیناسیون وضعیت بهتر شود؛ اجرای طرح شهید سلیمانی نیز می تواند در بحث کمک به هم افزایی در درمان بسیار مفید باشد.

رییس کارگروه بازرسی و نظارت قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: در ستاد پدافند غیرعامل، کارگروه زیستی وضعیت ویروس کرونا را روزانه پایش و رصد می کند و با گزارش هایی که مسئولان استان کرمان ارائه کرده اند، وضعیت خوبی در استان داریم اما باید دست به دست یکدیگر دهیم تا از سویه جدید هم با موفقیت عبور کنیم.

معاون پدافند غیرعامل: نباید احساس کنیم کرونا تمام شده است

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور همچنین با اشاره به نقش و جایگاه پدافندغیرعامل گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل سند و نقشه راهی برای هر استان است که سرمایه ها را برای کاهش آسیب پذیری و مصون سازی دنبال می کند.

وی تاکید کرد: گزارش ۱۱ کارگروه پدافند غیرعامل در استان کرمان ارائه شد که برنامه های ۱۴۰۰ طبق برنامه از پیش تعیین شده در حال پیشرفت است و کرمان از استان های پیشتاز و برتر در بحث عملیاتی کردن طرح جامع پدافند غیرعامل کشور به شمار می رود.

رحیمی درباره وضعیت پدافند غیرعامل در مقابله با حملات سایبری نیز افزود: استان کرمان در بحث پیش بینی و پیشگیری خوب عمل کرده است، کارگروه سایبری تهدیدها را رصد و پایش می کند و این استان با اتفاق و همدلی که بین مسئولان آن وجود دارد در این بحث نیز بر امور فائق می‌آید.

وی از جمله اهداف خود را از سفر به استان کرمان حضور در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان، اعطای حکم سردار سرلشکر باقری ریاست ستاد کل نیروهای مسلح به استاندار کرمان به عنوان رییس شورای پدافند غیرعامل استان، پیگیری برنامه های سال ۱۴۰۰ استان کرمان در حوزه پدافند غیرعامل، نظارت و بازرسی از وضعیت کرونای استان کرمان و نیز شرکت در نشست بررسی امنیت روانی ویروس کرونا ذکر کرد.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا