اجتماعی

معرفی یک واحد دامداری آلاینده به مراجع قضایی

معرفی یک واحد دامداری آلاینده به مراجع قضایی

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، محمد رستگاری؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری اظهار کرد: بر اساس بازدید صورت گرفته با حضور نماینده مرجع قضائی، یک واحد دامداری به دلیل عدم مدیریت صحیح فاضلاب و تخلیه فاضلاب خام بدون تصفیه به اراضی کشاورزی و انهار، موجب آلایندگی محیط زیست و تهدید علیه بهداشت عمومی تشخیص داده شد.

وی با اشاره به اینکه این واحد به مرجع قضایی معرفی شده تا بر اساس قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست، ماده‌ ۶٨٨ قانون مجازات اسلامی و قانون مدیریت پسماند برای آن واحد رأی صادر شود، ادامه داد: رعایت ضوابط و استانداردهای زیست محیطی در مدیریت پسماند و پساب برای همه صنایع و به‌خصوص دامداری‌ها الزامی است.

پیگیری قضایی واحدهای آلاینده بی‌اعتنا به استانداردهای محیط زیستی

رستگاری از همکاری دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان و آلوده‌کنندگان محیط زیست قدردانی کرد و گفت: با اشخاص و واحد‌های تولیدی و خدماتی در صورت تخلف از ضوابط زیست محیطی، برخوردهای قانونی لازم صورت می‌گیرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری خاطرنشان کرد: همه مردم و فعالان صنعتی، تولیدی و خدماتی باید در حفظ محیط زیست همکاری کنند تا شاهد محیطی سالم و عاری از هرگونه آلودگی در شهرستان باشیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا