خراسان رضوی

معرفی ۳ سرپرست جدید برای معاونت‌های استانداری خراسان رضوی

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد به نقل از اداره کل روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جلسه شورای معاونان، مشاوران و مدیران ستادی استانداری خراسان رضوی ضمن تاکید بر لزوم تجدید نظر در مواجهه با مردم در مجموعه استانداری اظهار کرد: در اتاق همه زیرمجموعه‌های استانداری باید به روی ارباب رجوع باز شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه استانداری یک مجموعه ستادی بوده و باید دستگاه‌ها فعال شوند، گفت: از نظر برنامه‌های در حال اجرا، برای تسلط بر امور باید ارتباط بین استانداری و دستگاه‌ها به نحوی باشد که دستگاه مربوطه نسبت به استانداری تعلق خاطر داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه موضوع زیارت در خراسان رضوی از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: بسیاری از فعالیت‌هایی که در استان صورت می‌گیرد از جمله موضوعات سرمایه‌گذاری تحت تاثیر بارگاه نورانی امام رضا(ع) و زائر است بنابراین در همین راستا در اقدامات باید به موضوع زیارت توجه داشته باشیم.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: حتما اگر یک نقشه راه و اهداف قاطع عملیاتی و مشخص نداشته باشیم دچار چالش خواهیم شد بنابراین از این به بعد اهدافی تعیین خواهد شد و دستگاه‌ها باید در اجرای آن همت کنند.

استاندار خراسان رضوی‌‌ بیان کرد: همه دستگاه‌ها باید با هم مفاهمه مشترک و متمرکز بر تحقق هدف مورد نظر باشند.

وی گفت: پروژه‌های نیمه تمام عمرانی باید احصا و کاهش پیدا کنند.

در ادامه این جلسه سرپرست سابق معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران در این جلسه بیان کرد: اگر بارگاه حضرت رضا(ع) در خراسان رضوی نبود، از نظر محرومیت مانند سایر استان‌های محروم بودیم. 
محمدصادق براتی گفت: می‌طلبد که در نگاه مسئولان عالی رتبه استانی و برنامه‌های درنظر گرفته شده موضوع زیارت و زائر جاری و ساری باشد.

سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی نیز در این جلسه با بیان این مطلب که امام رضا(ع) هویت اصلی مشهد استان و کشور است، ابراز کرد: یکی از خسارت‌های ایران اسلامی این بوده است که به موضوع زیارت یک نگاه کلان و راهبردی نداشتیم.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد افزود: باید برای ارتقای زیارت و فرهنگ زیارت در سراسر کشور برنامه داشته باشیم.

در ادامه این جلسه مرتضی دهقانی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی در سخنان کوتاهی بیان کرد: امیدواریم با سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب و با توجه به مفاد عهدنامه دولت مردمی و ایران قوی موفقیت هر چه بیشتری را در تحقق اهداف نظام اسلامی محقق بکنیم.

همچنین سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی نیز بیان کرد: نگاه تک ساحتی به امر توسعه و آبادانی نتایج مطلوبی را نخواهد داشت و نیاز به نگاه شبکه‌ای وجود دارد.

جواد خدائی افزود: ژنوم خراسان رضوی به مفهوم زیارت گره خورده است و حتی در مفاهیم توسعه تفکیک این دو امکان پذیر نخواهد بود.

گفتنی است در این جلسه محمدصادق براتی تکریم و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران تودیع، احسان یوسفی تکریم و مرتضی دهقانی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، کمال‌الدین میرجعفریان تکریم و جواد خدائی به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی منصوب شده و احکام خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا