Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
معرفی ۷ شهردار و رئیس آبفا به مراجع قضایی - خبرگزاری برگزیده های ایران
گیلان

معرفی ۷ شهردار و رئیس آبفا به مراجع قضایی

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، علی فرهی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به معرفی تعدادی از مسؤولین به مراجع قضایی اظهار کرد: ۶ شهردار و مدیریت آب و فاضلاب رودبار که به تکالیف خود در خصوص جمع آوری، حمل و دفن اصولی پسماندها و فاضلاب شهری عمل نکردند به مراجع قضائی معرفی شدند. 

وی با بیان اینکه جهت اصلاح روند مدیریت پسماند اخطاریه‌هایی از سوی اداره حفاظت محیط زیست رودبار به شهردارهای شهرستان ابلاغ شد، گفت: به دلیل‌عدم رعایت ملاحظات زیست محیطی از سوی شهرداران، ضمن اعلام جرم، مراتب از طریق مراجع قضائی شهرستان در دست پیگیری است. 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست رودبار با بیان اینکه هرگونه تهدید علیه بهداشت عمومی قابل چشم پوشی نیست، افزود: محیط زیست شهرستان رودبار در این خصوص از جایگاه قانونی خود در برخورد با متخلفین و آلوده‌کنندگان محیط زیست استفاده می‌کند. 

به گفته فرهی، شهرداری‌ها باید با استفاده از روش‌های نوین مدیریت پسماند و استفاده از خودروهای مخصوص حمل زباله و پیگیری ایجاد کارخانه کمپوست در شهرستان و فرهنگ‌سازی جهت اجرای برنامه تفکیک از مبدأ و استانداردسازی مراکز دفن، شرایط مدیریت پسماندها را بهبود بخشند. 

وی با بیان اینکه پیروی از قانون وظیفه همگانی است، گفت: هر جایی که احساس کنیم در احقاق حقوق عامه کوتاهی و کم‌کاری صورت گرفته، طبق قانون ورود کرده و این ورود ما به دور از حواشی و نگاه‌های غیرقانونی و غیر فنی است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا