اخبار ورزشی

معزی‌فر: امیدوارم تیم ملی از حیثیت بسکتبال ایران در جام جهانی دفاع کند

معزی‌فر: امیدوارم تیم ملی از حیثیت بسکتبال ایران در جام جهانی دفاع کند

– اخبار ورزشی –

محسن معزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران در مورد نایب قهرمانی تیم ملی بسکتبال زنان ایران در دیویژن B کاپ آسیا اظهار داشت: در ابتدا لازم است از زحمات بازیکنان، خانواده آنها و هیئت‌های استانی که در آماده‌سازی تیم ملی نقش داشتند، تشکر کنم. ما با تیمی به عنوان نایب قهرمانی رسیدیم که پیش از شروع مسابقات، هیچ شانسی برای موفقیت آن متصور نبودند.

نایب‌قهرمانی تیم بسکتبال بانوان ایران/ صعود به سطح یک به آینده موکول شد

دبیر فدراسیون بسکتبال ادامه داد:‌ ما هیچ‌وقت توقع بیش از حد از تیم‌های ملی نداشته‌ایم و می‌دانیم که روند پیشرفت تیم ملی زنان، نیازمند زمان است. با این حال، عملکرد تیم ملی زنان در کاپ آسیا، فوق‌العاده و دور از انتظار بود. با قاطعیت می‌گویم که بازیکنان تیم ملی، دیگر بازیکنان شش ماه قبل نیستند.

معزی‌فر تصریح کرد:‌ بازی‌های تدارکاتی مناسب و مربی خوب باعث ارتقای سطح عملکرد و اعتمادبه‌نفس بازیکنان شد. خوشبختانه زمان زیادی برای برطرف کردن نقاط ضعف خود داریم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: بسکتبال، یک ورزش دانشگاهی و مبتنی بر آمار و ارقام است. آمار مربوط به عملکرد ملی‌پوشان در کاپ آسیا ثبت شده است و ما می‌دانیم که تیم ملی زنان در چه نقاطی ضعف دارد. شوت‌های منطقه‌ای، سه امتیازی و پنالتی، مواردی هستند که باید روی آنها بیشتر کار کنیم. راه‌حل تقویت و پیشرفت تیم، حضور در مسابقات مختلف است. ما ترسی از شکست نداریم.

دبیر فدراسیون بسکتبال که همراه تیم ملی زنان در دیویژن B کاپ آسیا بود، اضافه کرد: قرارداد سرمربی یونانی تیم ملی زنان (النی کاپوجیانی) یک ساله است، ولی با توجه به شرایط و برنامه بلندمدتی که برای تیم ملی زنان در نظر گرفته‌ایم، انتظار داریم قرارداد او تمدید شود.

معزی‌فر به شرایط تیم ملی مردان نیز اشاره کرد و گفت: تیم ایران روز گذشته، آخرین بازی خود در تورنمنت پیک را برگزار کرد که آخرین دیدار تدارکاتی پیش از جام جهانی ۲۰۲۳ بود. امیدوارم هاکان دمیر و شاگردانش بتوانند از حیثیت بسکتبال ایران در جام جهانی دفاع کنند. تیم ملی پس از جام جهانی در اطلس کاپ شرکت خواهد کرد تا برای بازی‌های آسیایی آماده شود.

اسامی بازیکنان تیم‌های حریف ایران در جام جهانی بسکتبال + برنامه مسابقات

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا