اخبار روز

مقام مسئول ایرانی : شواهد اولیه گواه دست داشتن رژیم صهیونیستی در حمله اصفهان است/ بازی کننده با آتش اولین طرفی است که در آتش جنگ خواهد سوخت

مقام مسئول ایرانی : شواهد اولیه گواه دست داشتن رژیم صهیونیستی در حمله اصفهان است/ بازی کننده با آتش اولین طرفی است که در آتش جنگ خواهد سوخت

یک مقام مسئول ایرانی به الجزیره اعلام کرد که شواهد اولیه گواه دست داشتن رژیم صهیونیستی در حمله اصفهان است.

وی افزود: احتمالات اشاره به این دارد که ریزپرنده های حمله کننده به مرکز نظامی در اصفهان از داخل ایران و از نزدیکی محل مرکز برخاسته‌اند و شواهد اولیه گواه دست داشتن اسرائیل در این حمله است و باید تحقیقات بیشتری انجام شود.

این مسئول ایرانی تاکید کرد: حمله اصفهان موفقیت آمیز نبوده است و اینکه منابع اسرائیلی از موفقیت آمیز بودن آن خبر می‌دهند صرف اقدام تبلیغاتی برای سرپوش گذاشتن شکست است. واشنگتن دخالت خود را در این حمله رد کرده است زیرا می‌داند که شکست خورده بوده است.

وی با اشاره به عدم تغییر سیاست‌های تهران، افزود: در این میان کسی با آتش بازی می‌کند و ما شکی نداریم که این طرف اولین کسی خواهد بود که در صورت شعله ور شدن جنگ منطقه‌ای خواهد سوخت.

لازم به ذکر است که دیروز وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: شامگاه شنبه یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله نا موفق ریزپرنده ها قرار گرفت. وزارت دفاع و پیشتبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به دنبال انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان در این بیانیه افزود: این حمله ناموفق شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ صورت گرفت که با پیش بینی‌ها و تمهیدات پدافندی حمله ریزپرنده ها با موفقیت دفع شده است. این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد شده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است.

۳۱۰۳۱۰

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا