Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
مقایسه 2 رئیس‌جمهور در قبال ماجرای بنزینی/ از خنده روحانی تا دغدغه رئیسی - خبرگزاری برگزیده های ایران
سیاسی

مقایسه ۲ رئیس‌جمهور در قبال ماجرای بنزینی/ از خنده روحانی تا دغدغه رئیسی

قاسم جعفری سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی برگزیده های ایران با اشاره ماجرای هک کردن سیستم سوخت رسانی کشور گفت: صهیونیست‌ها و اذناب منطقه‌ای آنها دنبال این بودند که فتنه حامل‌های انرژی را یک بار دیگر در این کشور دامن بزنند و آتش آشوب های اجتماعی را فروزان کنند اما الحمدالله این بار ۲ اتفاق بزرگ اتفاق افتاد که بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: اتفاق بزرگ اول این بود که صدا و سیمای جمهوری اسلامی در اصل ماجرا بسیار خوب وارد شد و واقعیت‌ها را هم با سرعت و هم با دقت منتشر کرد به طوری که مرجع اصلی واقعیت میدانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی و رسانه ملی شد و این می تواند اعتماد عمومی به رسانه عمومی و رسانه ملی را تقویت کند و ما به عنوان کانون دانشگاهیان از این اقدام تجلیل می‌کنیم.

جعفری تاکید کرد: امیدواریم که مدیریت جدید صدا و سیما در این مسیر گام‌های مستحکم تر و حکیمانه تری را با هنرمندی و درایت و با توجه به مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارد.

 سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی اضافه کرد: نکته دوم هم که باید به آن اشاره کنیم عملکرد و مدیریت قابل تقدیر مدیران اجرایی، دست اندرکاران و دولت در این زمینه است و اگر آن را با سال ۹۸ مقایسه کنیم می بینیم در ماجرای بنزینی که در سال ۹۸ پیش آمد متاسفانه نیروهای اجرایی و مدیران بد عمل کردند. یادم هست که شخص اول اجرائی کشور بعد از مدتی گفت من هم مثل بقیه روز جمعه متوجه شدم! که چه اتفاقی افتاده و لحن خنده وی در زمان بیان این جمله، در جامعه بازتاب بسیار منفی را داشت.

جعفری تاکید کرد: اما در ماجرای بنزینی امسال آقای رئیسی رئیس جمهور خودش در همان ساعات و روز اول به یکی از پمپ بنزین‌ها رفت، یعنی در متن حادثه قرار گرفت تا از نزدیک هم ماجرا را ببیند و همین که به مردم آرامش بدهد که در کنار مردم است. مدیران اجرایی هم مدیریت بسیار خوبی را در مجموع اعمال کردند و توانستند در کمترین فرصت سیستم  پمپ بنزین ها و همه جایگاه‌ها را به مدار برگردانند که این اثر خوبی داشت.

این استاد دانشگاه گفت: ما فراموش نمی‌کنیم در انگلیس به خاطر کمبود راننده تانکر حامل سوخت، مشکلاتی را پیدا کردند اما دیدیم این کشور چگونه عمل کرد.

جعفری گفت: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی از مدیریت خوب دولت جمهوری اسلامی تقدیر می‌کند و امیدواریم در آینده ما چنین ماجراهایی را برای مردم ما نداشته باشیم و اگر هم حوادثی پیش آمد انتظار داریم که مدیریت بحران از این هم کامل تر و بهتر مسائل را اداره کند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا