گیلان

مقدم‌فر: مقابله با نظام سلطه سیاست همیشگی جمهوری اسلامی است

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، حمیدرضا مقدم‌فر پیش از ظهر امروز در مراسم روز بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان با اشاره به وقایع تاریخی این روز بزرگ اظهار کرد: ۱۳ آبان نشان از روحیه عزت‌طلبی و غیرتمندی مردم ایران اسلامی بوده و تاریخ گواه این است که ریشه دشمنی و بی‌اعتمادی ملت ایران به آمریکا پیشینه‌ای تاریخی دارد.

وی با اشاره به دشمنی آمریکایی‌ها قبل از پیروزی انقلاب علیه مردم ایران گفت: جمهوری اسلامی برخلاف گذشته اجازه سلطه‌گری آمریکا و رفتار مداخله‌جویانه بر ملت ایران اسلامی را نداده و باقدرت در مقابل توطئه‌های آنان ایستادگی می‌کند.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه با تأکید بر روابط خصمانه آمریکا با جمهوری اسلامی ایران به جهت ایستادگی و مقاومت در مقابل زیاده‌خواهی آنان تصریح کرد: بر اساس مدارک و اسناد باقیمانده تاریخی اگر مردم و دانشجویان پیرو خط امام انقلاب دوم یعنی تسخیر لانه جاسوسی را صورت نمی‌دادند کودتایی شبیه به ۲۸ مرداد در کشور رقم می‌خورد و این بار نیز مردم و دانشجویان توطئه آمریکائیان را نقش بر آب کردند.

مقدم‌فر با اشاره به اعتماد دولت گذشته به آمریکایی‌ها همانند مصدق گفت: وضعیت امروز اقتصادی را می‌توان نتیجه معطل ماندن دولت یازدهم و دوازدهم به دلیل اعتماد به آمریکا و گره زدن اقتصاد به برجام دانست و اگر دولت وقت به‌جای نگاه به بیرون به توان داخلی اتکا می‌کرد شاهد چنین نتایج اقتصادی نبودیم.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه، ۱۳ آبان را محصول بصیرت، تشخیص درست و بهنگام و شجاعت در عمل دانست و افزود: دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی با ملت بزرگ ایران برنداشته و سال‌هاست که با حوادث و توطئه‌های مختلف مانند فتنه ۸۸ و تحریم‌های اقتصادی درصدد به نتیجه رساندن نقشه‌های شوم خود بود که هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت ایران، خواب‌های خیالی آنان را به کابوس تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در ماجرای نفت‌کش و دزدی دریایی، تمام توان خود را در مقابله با فرزندان ایران اسلامی به کار گرفت اما نتوانست اهداف شوم خود را به نتیجه برساند، تصریح کرد: آرمان لیبرال دموکراسی شکست‌خورده و نظریه‌پردازان آمریکایی نیز دیگر از آن دفاع نمی‌کنند اما هنوز هستند افرادی که در داخل به‌عنوان پیاده‌نظام‌های آمریکایی ایفای نقش کرده و از سلطه غربی‌ها دفاع می‌کنند.

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده سپاه با اشاره به اینکه غرب‌گرایان داخلی معتقدند بهتر شدن وضعیت اقتصاد کشور درگرو کوتاه آمدن در مقابل آمریکایی‌ها است، خاطرنشان کرد: پیروزی و قوی شدن کشور درگرو اتکا به داخل و اعتماد به جوانان است جوانانی که انقلابی بودن را به معنای توکل به خدا و ایثار و فداکاری می‌دانند و سردار سلیمانی عزیز نمونه این تفکر انقلابی است.

مقدم‌فر با بیان اینکه برخی‌ها نگران ارتباط ایران با چین و روسیه بوده و این نگرانی آنان در راستای از دست رفتن سلطه‌گری آمریکا در ایران است، تصریح کرد: سیاست جمهوری اسلامی ارتباط با همه کشورهاست اما کسانی که از بهره‌مندی ایران از فرصت‌ها با کشورهای شرقی ابراز نگرانی می‌کنند نگران از دست رفتن سلطه‌گری غرب و آمریکا بوده و نمی‌خواهند که ما با کشورهای شرقی ارتباط داشته باشیم.

انتهای پیام/۳۳۸۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا