اصفهان

ملاک بازگشایی مدارس، مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان و به نقل از روابط‌عمومی استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در استانداری اصفهان اظهار داشت: تسریع در واکسیناسیون کرونا یک مساله کشوری است و باید همه بخش‌ها در این زمینه فعالیت و همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید انرژی بیشتری برای اطلاع‌رسانی درباره اهمیت واکسیناسیون کرونا و ترغیب مردم برای دریافت واکسن صرف کنیم، افزود: لازم است از ظرفیت‌های موجود مانند اطلاع‌رسانی در بخش‌های مختلف از جمله مساجد و حوزه‌های علمیه در این جهت استفاده شود.

مرتضوی با تاکید بر اینکه اگر مجموعه‌ای اقدام به تامین مکان برای مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرده است این همکاری خود را تا اطلاع ثانوی ادامه دهد، ادامه داد: لازم است دستگاه‌های اجرایی، خیران و بخش‌های مختلف در همکاری با دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای تامین فضاهای مناسب در فصل سرما برای مراکز واکسیناسیون و رفع نیازهای آن‌ها اقدام کنند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: می‌توان از فرصت بازگشایی مدارس برای ترویج و تقویت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و آموزش آن به دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها استفاده کرد.

وی تاکید کرد: مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، ملاک عمل ما در بازگشایی مدارس است و آمادگی‌های لازم در این زمینه باید در واحدهای مختلف ایجاد شود.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا