سیاسی

ملت‌های منطقه از استکبارستیزی ایران الگو گرفته‌اند

غلامحسین کرمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی برگزیده های ایران، با اشاره به سالروز ۱۳ آبان گفت:‌ روز ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است که در این روز ملت ایران تمام کشورهای منطقه و جهان این پیام را صادر کرد که اجازه نمی‌دهد کسی در امور داخلی‌اش دخالت کند.

وی افزود: امروز شاهد الگو گرفتن ملت‌های عراق و … از روحیه استکبارستیزی ملت ایران هستیم و دیگر کشورهای عربی منطقه نیز باید بدانند که این پیام استکبارستیزی به ملت‌های آنها هم رسیده است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس اظهار داشت: مسؤولان ما باید بدانند که باید این نکته را همواره مدنظر داشته باشند که پایه و اساس انقلاب بر مردمی بودن مسؤولان و یکرنگ بودن مدیران و مردم با یکدیگر است.

کرمی خاطرنشان کرد:‌مسؤولان باید همواره مجری و پایبند به این اصول و مبانی انقلاب باشند و نگذارند که بین آنها و مردم فاصله بیفتد و یکرنگی و با مردم بودن را همواره رعایت کنند.

وی افزود: سال‌هاست که پیام استکبارستیزی ملت ایران به گوش غرب آمریکا رسیده است و آنها نیز  این پیام را دریافت کرده‌اند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس در پایان گفت: امام (ره)‌ در نامه‌ای به گورباچف اعلام کرد که صدای خرد شدن استخوان‌های کمونیست را می‌شنوم و ما شاهد انتقال پیام انقلاب اسلامی به جهان کمونیست در آن روز بودیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا