اخبار ورزشی

ملوان، فولاد را به چهارمیخ کشید!/ قعرنشینی تیمِ منصوریان با هت‌تریک در باخت

ملوان، فولاد را به چهارمیخ کشید!/ قعرنشینی تیمِ منصوریان با هت‌تریک در باخت

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، تیم‌های ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شادروان قایقران بندر انزلی به مصاف هم  رفتند که در پایان سپیدپوشان خزر به پیروزی ۴ بر صفر دست یافتند.

پیروزی یک نیمه‌ای ملوان مقابل فولاد خوزستان/ شرجی به شاگردان منصوریان نساخت

در این بازی مسعود زائرکاظمینی در دقایق ۱۰ و ۱۹، میلاد شعبانلو در دقیقه ۸۳ (از روی نقطه پنالتی) و رضا جعفری در دقیقه ۴+۹۰ گل‌های ملوانان را به ثمر رساندند.

جدا از عملکرد خوب نیروهای تهاجمی ملوان در بازی امشب مدافعان فولاد دور از انتظار ظاهر شدند.

مسعود زائر کاظمینی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند به صدر جدول گلزنان لیگ برتر رسید، اما در دقیقه ۲۷ ضربه پنالتی وی را کریستوفر کنت، مهار کرد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که ساسان انصاری در دقیقه ۳۳ با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا فولاد ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد. در دقیقه ۶۶ هم علیرضا منصوریان با دریافت کارت قرمز دومین اخراجی تیم میهمان لقب گرفت تا به این ترتیب مقابل پرسپولیس در هفته چهارم نتواند روی نیمکت سرخپوشان خوزستانی بنشیند.

در اتفاقی عجیب در دقایق پایانی نیمه اول جریان بازی به دلیل ورود سگ به زمین مسابقه و هدایتش به خارج از زمین چمن، متوقف شد.

داور این بازی وحید زمانی بود که علاوه بر اخراج منصوریان و انصاری به لوکاس کاندیدو، علی شجاعی، محمد جایمند و کریستوفر کنت از فولاد کارت زرد نشان داد.

با این نتیجه ملوان سه امتیازی شد و با تفاضل گل ۲+ به رده هشتم جدول لیگ برتر صعود کرد و فولاد خوزستان بدون امتیاز و با تفاضل گل ۸- قعرنشین جدول رده‌بندی شد. این سومین شکست پی در پی فولاد در فصل جاری لیگ برتر بود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا