اخبار ورزشی

ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری: دل شیر داریم، اما خونین است/ مدال‌آوران پارالمپیک به لیست صندوق قهرمانان اضافه نشده‌اند

ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری: دل شیر داریم، اما خونین است/ مدال‌آوران پارالمپیک به لیست صندوق قهرمانان اضافه نشده‌اند

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، امیر جعفری ملی‌پوش پاراوزنه‌برداری ایران درباره آخرین شرایط این تیم در آستانه اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان در امارات گفت: شرایط تمرینی در اردوهایی که پشت سر گذاشته‌ایم، با تلاش‌های کادر فنی و حمایت‌های فدراسیون جانبازان و کمیته پارالمپیک عالی بوده است. این تیم یک دل شیر برای مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی دارد، اما این دل خیلی خونین است. ما در حالی اعزام می‌شویم که هنوز پاداش دوره قبلی مسابقات جهانی و همچنین مسابقات قهرمانی آسیا، معوقات و مطالبات دو سال گذشته را دریافت نکرده‌ایم.

انتقاد قهرمان پارالمپیک از صندوق قهرمانان و حواله فوتبالیست‌ها

 

وی ادامه داد: متاسفانه آنهایی که در پارالمپیک توکیو هم مدال گرفته‌اند، هنوز به لیست صندوق حمایت از قهرمانان اضافه نشده‌اند. اگرچه که همان حقوق ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی هم برابر نیست. همچنین متاسفانه شنیدیم که پاداش بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هم برابر نیست و این کمی دلسرد کننده است و باعث شده که بچه‌ها دلخور شوند. امیدوارم این مسئله هم بررسی شود تا مثل قبل، دوباره پاداش‌ها برابر شود.

دارنده مدال نقره بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو عنوان کرد: بچه‌های ما نگران زندگی و دوران پس از ورزش هستند، اما با این شرایطی که پیش می‌رود و نه بیمه‌ای نداریم و نه دریافتی خوبی از صندوق، یک مقدار دلسردی و کاهش انگیزه به وجود آورده که امیدوارم مسئولان وزارت ورزش پیگیر این مسائل باشند.

جعفری در پایان گفت: جدا از اینکه ارزش ورزش پارالمپیک از المپیک کمتر نیست، شاید به لحاظ اجتماعی نیز کمک بیشتری به ارتقاء سطح فرهنگی و سلامتی جامعه می‌کند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا