گیلان

ممانعت از ورود ۵۰ مسافر مبتلا به کرونا به کشور از مرز آستارا

به گزارش برگزیده های ایران از آستارا، حسین مصطفی‌پور بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از پایانه مرزی این شهرستان در جمع خبرنگاران خبرگزاری‌ها اظهار کرد: طی دو ماه گذشته از حدود ۱۰ هزار تبه خارجی و رانندگان ترانزیت متردد از مرز زمینی شهرستان آستارا تست رپید صورت گرفته است. 

وی با بیان اینکه مبادی مرزی شهرستان آستارا برای مقابله با ویروس کرونا پایش و از ورود موارد مشکوک به کشور جلوگیری می‌شود، افزود: طی دو ماه گذشته به ۵۰ مسافر خارجی که ابتلای آن‌ها به ویروس کووید موردتأیید قرار گرفته اجازه ورود به کشور داده نشده است. 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گیلان به استقرار دفتر خدامات سلامت در دو نقطه از سالن مسافری و مسیر ترانزیت کامیون‌ها اشاره کرد و افزود: نقطه صفر مرزی یکی از مهم‌ترین مبادی جلوگیری از ورود اتباع ناقل به کشور می‌باشد و درهمین‌راستا دستورالعمل‌های بهداشتی به جد دنبال می‌شود. 

به گزارش فارس، زیارت مزار شهدای گمنام، بازدید از منطقه ویژه اقتصادی، محوطه گمرک، پایانه مسافری، پل ریلی و بارانداز راه‌آهن بین‌المللی آستارا-آستارا از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه «حسین مصطفی‌پور» معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گیلان به شهرستان آستارا بود. 

انتهای پیام /۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا