لرستان

ممنوعیت هرگونه حفاری در شهرهای لرستان از دهم اسفند ماه

ممنوعیت هرگونه حفاری در شهرهای لرستان از دهم اسفند ماه

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، دکتر احمدرضا دالوند در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر با اعلام این خبر گفت : با توجه به مصادف شدن روزهای ابتدایی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، پیش بینی می شود سفرهای نوروزی زودتر از موعد آغاز شود. بنابراین باید آمادگی نسبی را در استان داشته باشیم.
وی در ادامه به بحث اسکان مسافران در استان اشاره کرد و با بیان اینکه روسای کارگروه‌ها در این جلسه گزارش کاملی از آمادگی و اقدامات خود ارائه دادند، افزود: مقرر شد کارگروه نظارتی تشکیل شود و از عملکرد دستگاه‌ها بازدیدهایی به‌عمل آید تا اوایل اسفند آماده کاملی در ارتباط با سفر داشته باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: حفاری در تمامی شهرهای لرستان از دهم اسفند ممنوع است و تنها در مواقع ضروری انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ظرفیت اماکن اقامتی به ویژه دانشگاه لرستان، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش بررسی شود، چراکه سال گذشته در این خصوص با چالش مواجه شدیم.
دالوند بر لزوم ساماندهی ورودی‌ شهرهای استان تاکید کرد و گفت: تمامی اسکان‌ها باید با نظارت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در یک نقطه مستقر شوند تا بتوان بهتر خدمات‌رسانی کنیم.
۲۳

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا