البرز

منافقان، از شعار حقوق بشر تا ترور نخبگان ملت/ حمله همزمان به ۱۱ سفارت ایران در جهان طی ۲۰ سال

به گزارش برگزیده های ایران از کرج،سید جواد هاشمی‌نژاد، رییس موسسه هابیلیان و مسؤل پیگیری کار حقوقی پرونده ۱۷ هزار شهید ترور کشور، دومین گردهمایی و تبعین مکتب حاج قاسم سلیمانی و برنامه‌ یادآوره شهدای اتکا، گفت: ترور یکی از قدیمی ترین و توطئه‌های دشمن در کشور است و این مسیر تاکنون ادامه داشته و به ننظر می‌رسد این موضوع تا انقلاب هست ادامه دارد. 

وی با اشاره به اینکه دشمن نخبگان و افرادی که در دل مردم جای دارند را شناسایی کرده و هدف قرار می دهد، ادامه داد: عنوان « ترور کور » در انقلاب اسلامی وجود ندارد و دشمن با برنامه ریزی اقدام به ترور می‌کند؛ در این میان می‌توان به شهادت شهید مطهری که یکی از مغزهای متفکر انقلاب بود اشاره کرد.

وی با اشاره به شهید صیاد شیرازی و نقش برجسته وی در جبهه‌ها، افزود: این شهید والا مقام به دلیل برخورد با منافقان در جبهه مورد کینه دشمن بود و حاج قاسم سلیمانی نیز چنین بود. 

این مقام مسؤول با بیان اینکه تمام اقدامات تروریستی در کشور ما هدفمند بوده و باحمایت‌های مستقیم و غیر مستقیم جنایتکاران غربی صورت گرفت، تصریح کرد:حدود ۱۷ هزار شهید ترور شده داریم که از اقشار مختلف هستند که توسط ۳۵ گروهک مسلح به شهادت رسیدند. در عرض چند ماه عالی رتبه ترین مقامات کشور مورد ترور واقع شدند که بی سابقه است. در این میان حدود ۲۰۰ تن از شهدا مسؤولان عالی رتبه و تاثیرگذار کشور و مابقی مردمی بودند که در حفظ و اقتدار نظام نقش پررنگی ایفا کردند.

وی ادامه داد: حدود ۲۰ سال پیش گروهک منافقین به ۱۱ سفارتخانه ایران در کشورهای اروپایی همزمان حمله کردند، امکان ندارد که سیستم‌های کشورهای غربی از این موضوع اطلاع نداشته باشند و وظیفه حفظ سفارت یک کشور در خاک کشور دیگر بر عهده کشور میزبان است. اما هیچ برخوردی صورت نگرفت.

این مقام مسؤول با بیان اینکه اقدامات حقوقی در بسیاری از مسائل می‌تواند ما رو جلو ببرد، اضافه کرد: بعد از گذشت حدود ۲۰ یا ۳۰ سال از جنایت منافقین و با نپرداختن به این موضوع دشمن درصدد است این افراد را به عنوان مدعیان حقوق بشر جا بزند! دشمن از فراموش شدن اقدامات منافقین در کشور و عدم اطلاع قشر جوان از این قبیل اتفاقات سوءاستفاده می‌کند، باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی همچنین اظهار کرد: منافقین با حمایت مستکبرین و با نام حقوق بشر دست به ترور ۵ دانشمند هسته ای کشور زدند؛ این اقدام با همکاری تنگاتنگ مجاهدین خلق، موساد اسرائیل و سی آی ای آمریکا اتفاق افتاد. 

 انتهای پیام/ج/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا