کرمانشاه

منشأ مشکلات اقتصادی امروز کینه‌ورزی استکبار علیه ما است

منشأ مشکلات اقتصادی امروز کینه‌ورزی استکبار علیه ما است

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفتگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، اظهار کرد: در آستانه دهه مبارکه فجر قرار داریم و مروری بر تغییرات و تحولات پس از انقلاب اسلامی ضروری است.

وی افزود: در زمان حاکمیت طاغوت با وجود جمعیت کمتر و فروش بالای نفت سطح رفاه عمومی، امکانات و مشکلات مختلفی وجود داشت اما به برکت انقلاب اسلامی امروز با وجود کاهش فروش نفت و جمعیت بیشتر وضعیت تغییر کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد و همه به آن اذعان داریم اما منشا و ریشه این مشکلات دشمنی آمریکا با کشور ما است.

وی با اشاره به آغاز کینه ورزی استکبار جهانی علیه ملت ایران در زمان کودتای سال ١٣٣٢، خاطرنشان کرد: این کودتا برای به دست آوردن ثروت ملت ایران بود و ملت ایران نمی‌خواستند این ثروت را به دست بیگانگان بسپارند.

این مقام مسئول بیان کرد: لذا علیه دشمنی استکبار جهانی قیام کردند و در گی آن محدودیت و تریم علیه ملت ما روا داشته شد و باید این دشمنی با ملت ما تبیین شود.

وی با اشاره سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارکه فجر تشریح کرد: در ستاد دهه فجر استان کرمانشاه، ٢٩ کمیته کار برنامه‌ریزی جشن‌های چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را بر عهده داشتند که از جمله این کمیته‌ها می‌توان به کمیته کودک و نوجوان با ۵۴ عنوان برنامه اشاره کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: کمیته تبلیغات اسلامی و هیئات مذهبی نیز که کار آن ساماندهی به هیئت‌های مذهبی است جشن‌های پرشوری از جمله مبعث پیامبر اسلام (ص) و میلاد امام حسین (ع) که تا یازدهم اسفند ماه این برنامه‌ها ادامه دارد.

وی تشریح کرد: این برنامه‌ها تا روز یازدهم اسفند ماه که روز جشن‌ ملی و حضور پرشور در انتخابات است ادامه دارد و برنامه‌های تبیین را بر عهده داریم لذا صدها برنامه دیگر ور ایام الله دهه مبارکه فجر اجرا می‌شود.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا