کرمان

منصوریان: بازی بسیار سختی مقابل مس داریم/ فردا با تمام وجود برای هواداران می‌جنگیم

به گزارش برگزیده های ایران از رفسنجان، منصوریان در صحبت‌های قبل از بازی مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: عذرخواهی می‌کنم با توجه به شرایط سختی که ما برای آمدن داشتیم، پرواز ما با دو سه ساعت تأخیر بلند شد و ما مجبور شدیم به شهر رفسنجان بیاییم و با توجه به اینکه هتلی که رزرو کرده بودیم در شهر رفسنجان بود و از قبل فکر می‌کردیم بازی در سرچشمه برگزار می‌شود با فاصله ۶۰ کیلومتری متاسفانه به دلیل شرایط جوی و برف و بوران، برنامه‌های ما به هم خورد و الان هم در مسیر سیرجان هستیم و بارندگی شدیدی هم هست.

سرمربی صنعت نفت آبادان افزود: دو بخش داریم تیم ما یک بخش مجبور شدند در رفسنجان مستقر شوند و بخشی هم در سیرجان، تنها تلاشی هم که توانستیم بکنیم این است که از دوستان در سیرجان ۱۰ تا اتاق گرفتیم که بتوانیم بازیکنان را با کادر پزشکی ببریم ولی متاسفانه بقیه دوستان در رفسنجان مستقر می‌شوند تا فردا صبح حرکت کنند.

ولی با توجه به اینکه هتلی که رزرو کرده بودیم و پرداخت هم انجام شده بود، تعهدی بابت اینکه بتوانیم کنسل کنیم و به شهر سیرجان برویم. مجبور شدیم با توجه به اینکه باشگاه‌مان یک خانواده هستیم خودمان را زیر تعهد ببریم و الان سعی و تلاش‌مان این است که تیم را به سیرجان برسانیم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم فردا هرچند دیر می‌رسیم اما بچه‌ها استراحت داشته باشند بازی بسیار سختی داریم تیم رفسنجان نسبت به ما به لحاظ کیفیت مالی خیلی متفاوت است و شرایط رفسنجان و شرکت طوری است که می‌تواند به تیم‌شان خیلی خوب کمک کنند و واقعا باید از مجموعه رفسنجان که اینقدر تیم‌شان را خوب کاور می‌کنند، تشکر کرد.

منصوریان تصریح کرد: ما همچنان در همان شرایط بند جیم گیر کردیم، نمی‌خواهم در مورد مسائل مالی اصلا صحبت کنم چون هوادار ما در آبادان دوست دارد که تیمش برایش جانفشانی کند و فردا با تمام وجود می‌رویم و برای هواداران می‌جنگیم، بچه‌های ما هم‌پیمان شدند که بتوانند به‌نحو احسن همه مسائل را مثل هفته گذشته فراموش کنند و داخل زمین بتوانند با بازی خوب، خودشان را سبک و خالی کنند، هرچند  می‌دانم مسئولان پخش و پالایش بهترین تصمیم را در آینده مالی ما می‌گیرند و همچنان سر حرف خودم هستم از مسئولان شهر آبادان و شخص فرماندار جدید آقای عباس‌پور خواهش می‌کنم کمک کنند مصوبه شورای تأمین امضا شود.

وی خاطرنشان کرد: من نمی‌خواهم هر دفعه شرمنده بچه‌های تیم باشم و شرایطی فراهم کنم که بچه‌ها را در شرایط رودربایستی بگذارم، تا اینجای کار هم بچه‌های ما اوج مردانگی را نشان دادند و برای شهر و خانواده‌هایشان می‌جنگند و زمان آن رسیده که به ما کمک کنید تا بتوانیم از این سراشیبی که در آن قرار گرفتیم، نجات پیدا کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: در مجموع از هوادار خوب آبادانی می‌خواهیم فردا  دعای خیرشان بدرقه راه‌ ما باشد، بازی بسیار سختی داریم شرایطی نداریم که بخواهیم در مورد مسائل فنی بخواهیم صحبت کنیم ولی قول می‌دهیم با تمام وجود برایشان بجنگیم، من سرمربی و کادر فنی بیرون و بچه‌هایمان داخل زمین و  همچنان هم پای شعارمان که یک نفر برای همه و همه برای آبادان هستیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا