هرمزگان

منطقه آزاد کیش را با سرپرست نمی‌توان اداره کرد/ در انتصابات به جوانان جزیره بی‌توجهی نشود

به گزارش برگزیده های ایران از کیش، حجت الاسلام حسن زاده اظهار کرد: مدیریت جدید منطقه آزاد کیش باید تثبیت شود و از دبیر شورای عالی مناطق آزاد انتظار داریم این موضوع سریع تعیین تکلیف شود.

وی افزود: با سرپرستی نمی‌شود کیش را اداره کرد وقتی مدیری حق امضا ندارد چطور می‌تواند کار‌های مهم اقتصادی اجتماعی و سیاسی شهر را اداره کند.

امام جمعه کیش خاطرنشان کرد: انتظار می‌رفت در انتصاب‌های اخیر از نیرو‌های جوان و انقلابی جزیره کیش استفاده حداکثری شود، اما انتصابات حداقلی هم، چنین نبود و تا کنون توجهی به جوانان و نخبگان کیش نشده است.

حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: وقتی می‌توانیم گردشگری را تقویت کنیم که ساکنان کیش از رفاه نسبی برخوردار باشند وقتی مردم مسکن ندارند و در حوزه بهداشت درمان و آموزش و پرورش ضعف وجود دارد، چطور گردشگری توسعه می‌یابد؟

وی گفت: برخی مجوز‌ها صادر می‌شود که فاقد پیوست‌های محیط زیستی و فرهنگی – مذهبی و شرعی است لذا از مسئولان می‌خواهم به این موضوع توجه جدی کند.

امام جمعه کیش در پایان  گفت: یکی از گلایه‌های مردم حضور معتادان متجاهر در کیش است و با این پدیده باید برخورد جدی شود و معاونت فرهنگی و اجتماعی باید برای این موضوع برنامه‌ریزی کند.

به گزارش فارس، حکم نهایی مدیران عامل منطقه آزاد قشم و کیش هنوز صادر نشده و سازمان منطقه آزاد در این دو جزیره با وجود معارفه رسمی اما با سرپرست اداره می‌شوند.

انتهای پیام/۸۸۰۶۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا