اردبیل

منطقه گردشگری ازناو خلخال برق‌دار شد

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، رسول زارع اظهار کرد: عملیات اجرایی تامین برق مورد نیاز طرح‌ گردشگری ایجاد شده و در حال احداث در منطقه نمونه گردشگری ازناو این شهرستان تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی افزود: ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز گردشگری در منطقه نمونه ازناو یکی از خواسته‌های مهم مسؤولان اجرایی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی طرح‌های  این منطقه در بخش گردشگری بود که با تکمیل عملیات زیرساخت تامین برق منطقه این خواسته محقق شد.

مدیر برق خلخال بیان کرد: پیش از این نیز برق‌رسانی به پروژه بزرگ گردشگری در حال احداث پل معلق ازناو با راه‌اندازی دو خط جداگانه از سوی شرکت برق خلخال اجرا شده بود. اکیپ بهره‌برداری شبکه برق این شهرستان موفق شد تا در کمترین مدت زمان اعمال خاموشی نصب تجهیزات برق مجتمع گردشگری ازناو خلخال را به اتمام رسانده و برق مجتمع را دایر کنند.

زارع تصریح کرد: برای راه‌اندازی تجهیزات برق گردشگری  ازناو خلخال یک دستگاه ترانسفورماتور ۲۰۰ کیلوولت آمپر برکنار و یک دستگاه ترانسفورماتور ۳۱۵کیلوولت آمپر جایگزین شد که برای انجام این کار اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

گفتنی است؛ منطقه نمونه گردشگری و چشمه پرآب ازناو در پنج کیلومتری خلخال واقع شده و طرح‌های بزرگ گردشگری از جمله احداث بزرگترین پل معلق جهان با طول بیش از ۵۰۰ متر مجموعه اقامتی و رفاهی قصرهای چوبی، مجموعه اقامتی، رفاهی، پذیرایی و هتل ۵ ستاره ازناو سبز در این منطقه در حال اجرا هستند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا