اخبار ورزشی

منیعی: قربان‌زاده مقصر اصلی نابودی استقلال است/ او مثل هوادار کوچکِ پرسپولیس کُری می‌خواند!

منیعی: قربان‌زاده مقصر اصلی نابودی استقلال است/ او مثل هوادار کوچکِ پرسپولیس کُری می‌خواند!

– اخبار ورزشی –

میثم منیعی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، درباره مشکلات باشگاه استقلال و استعفای مدیران آن، اظهار داشت: بهتر است با رئیس سازمان خصوصی‌سازی صحبت کنید که چرا وضعیت باشگاه استقلال به این شکل است. حسین قربان‌زاده نقش مستقیمی در همه بدبختی‌های استقلال داشته است. پس از اینکه استقلال با گذشت ۱۰ سال قهرمان لیگ برتر شد، به جان این باشگاه افتادند. به جای اینکه به شرکت‌ها و کارخانه‌های تحت‌نظر بخش خصوصی و بیکاری کارگران رسیدگی کنند، هر روز از این شبکه به آن شبکه می‌روند و درباره استقلال صحبت می‌کنند. آنقدر باشگاه را ویرانه کرده‌اند که هر کسی می‌آید دیگر نمی‌تواند خرابی‌ها را جمع کند. تنها کسی را هم که می‌توانست جلوی‌شان بایستد با توطئه شبانه برداشتند.

وی در ادامه افزود: وقتی صحبت از پیوستن بازیکن پرسپولیس (علیرضا بیرانوند) به استقلال بود، از سخنگوی قوه قضائیه گرفته تا برنامه‌های مختلف تلویزیونی در این باره صحبت کردند و موضع گرفتند. چرا این صحبت‌ها فقط برای استقلال است و کسی به تیم‌های دیگر که با همان قیمت بازیکن می‌گیرند، اعتراض نمی‌کند؟ چرا بیت‌المال فقط برای استقلال است؟ آیا برای تیم‌هایی مثل سپاهان و فولاد خوزستان نیست؟ حتماً اینها برای آقازاده‌ها هستند که برای‌شان مهم نیست.

بیانی: برای به‌هم ریختن استقلال سنگ تمام گذاشتند/ نکونام به تنهایی نمی‌تواند کاری کند

«قربان‌زاده مقصر اول و آخر وضعیت فعلی استقلال است.»، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله تصریح کرد: قربان‌زاده در یکی از برنامه‌های تلویزیونی به پیشکسوت استقلال توهین و او را تهدید به زندان فرستادن کرد. ایشان مدعی شد که اعضای هیئت مدیره سابق با قرار وثیقه آزاد هستند، اما تماس بگیرید و ببینید آیا ضمانتی داده‌اند یا نه. قربان‌زاده باید جوابگوی ۳۰ میلیون هوادار استقلال باشد. اگر به حق‌الناس اعتقاد دارند باید فکر کنند با هوادارانی که با تیم‌شان زندگی می‌کنند، چه کار کرده‌اند. ایشان مدعی شد کسانی باید عضو هیئت مدیره باشند که درآمدزایی کنند. سه نفر از اعضای هیئت مدیره استقلال از انتصاب‌های او بودند، آنها تاکنون چه کار کرده‌اند و چه دستآوردی داشته‌اند؟ باشگاه استقلال اقتصاددان یا بازرس مالی می‌خواهد چه کار؟ این افراد که گماشته شده قربان‌زاده هستند هر روز الکی به باشگاه می‌روند تا فقط اسناد مالی را ببینند!

منیعی با انتقاد شدید از اقدامات رئیس سازمان خصوصی‌سازی خاطر نشان کرد: قربان‌زاده به جای اینکه به فکر کارگران هفت تپه باشد که آرزوهای‌شان را از دست داده‌اند، به استقلال چسبیده است. او ابتدا با فضای انتخابات آمد و نتوانست وارد آن وادی شود. من که از سیاست سر در نمی‌آورم، باید بگویم او در این کار هم نمره مردودی گرفت. قربان‌زاده چه کاره این فوتبال است که درباره استقلال اظهارنظر می‌کند؟! ضعف وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر است که معاون چندم وزارت اقتصاد و دارایی در تلویزیون جولان داده و برای استقلال حکم می‌دهد. وقتی وزیر می‌ترسد به کارمند کوچک‌تر از خودش حرفی بزند، عاقبت همین می‌شود که شخصی مثل قربان‌زاده به تلویزیون می‌رود تا خودش را مشهور کند. قربان‌زاده مقصر اول و آخر وضعیت استقلال بوده و پس از او شخص وزیر ورزش است. امیدوارم کسی برای وزارت ورزش انتخاب شود که اجازه ندهد آدم‌های کوچکی مثل قربان‌زاده برای فوتبال تعیین تکلیف کند.

وی در پایان گفت: قربان‌زاده هوادار سرسخت پرسپولیس است و زمانی که در باشگاه استقلال فعالیت می‌کردم مثل بچه‌های کوچک کُری می‌خواند! شما هر کاری کنید ستاره‌های قهرمانی استقلال روی پیراهن این تیم هست. خواهش می‌کنم این ستاره‌ها را بگیرید، ولی کاری به استقلال نداشته باشید. قربان‌زاده با بی‌کفایتی وزیر ورزش آمد تا استقلال را نابود کند.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا