سمنان

مهارت‌آموزی به ۴۹۰ نفر سرباز سپاه استان سمنان در قالب طرح سرباز مهارت

مهارت‌آموزی به ۴۹۰ نفر سرباز سپاه استان سمنان در قالب طرح سرباز مهارت

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان سمنان، سردار منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه استان سمنان به همراه سرهنگ سیف‌ا.. نصیری معاون نیروی انسانی و نیز مسئولین قرارگاه مهارت‌آموزی سپاه استان سمنان با همراهی سید حسین شاهچراغ مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان سمنان از گارگاه‌های آسانسور، فناوری خودرو، برق خودرو، برق ساختمان و plc ، تراش و فرز CNC، جوشکاری و صنایع چوب بازدید کردند.

در این بازدید محمد عسگریان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهید سردار سلیمانی سمنان به ارائه توضیحاتی پیرامون رشته‌های آموزشی و مخاطبان این کارگاه‌ها پرداخت.

سید حسین شاهچراغ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان در حاشیه این بازدید، با اشاره به تصویب قانون جذب کمک‌ اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، خواستار مشارکت سپاه استان سمنان در راستای ایجاد، تجهیز و تامین مواد مصرفی کارگاه‌های آموزشی شد.

شاهچراغ ضمن تبیین نقش آموزش‌های مهارتی و با اشاره به اثرگذاری سپاه و بسیج در جامعه، فرهنگ سازی آموزش‌های مهارتی از طریق تریبون‌های این دو نهاد را بسیار موثر دانست .

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان همچنین با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون با همکاری ارتش، سپاه و ناجا به دو هزار و ۱۰۸ سرباز در قالب طرح سرباز مهارت آموزش ارائه شده است گفت: ۴۹۰ نفر از این تعداد، سربازان سپاه استان سمنان بوده‌اند که با مشارکت دوجانبه می‌توان این آموزش‌ها را از نظر کمی و کیفی گسترش داد.

سردار منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه استان سمنان نیز اظهار داشت: فعالیت‌ها و خدمات آموزش فنی و حرفه‌ای در استان بسیار مطلوب و اثرگذار است و این بازدید نیز زمینه شناخت بیشتر ما را فراهم نمود.

جانشین فرمانده سپاه استان همچنین افزود: تقویت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باعث کاهش آسیب‌های جامعه خصوصا در حوزه امنیتی خواهد شد و بر همین اساس ما ضمن پشتیبانی از این فعالیت‌ها، در حوزه ترویج و نشر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیز مشارکت خواهیم کرد.

وی همچنین ضمن تقدیر از مدیران و مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای، بر افزایش کمی و کیفی طرح سرباز مهارت از طریق تعامل بیشتر با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان، تاکید کرد.

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا