Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
مهارت‌آموزی به ۵۷۶۰ سرباز در اردبیل تا پایان سال‌جاری - خبرگزاری برگزیده های ایران
اردبیل

مهارت‌آموزی به ۵۷۶۰ سرباز در اردبیل تا پایان سال‌جاری

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سجاد انوشیروانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی‌شده است تا پایان سال ۵ هزار و ۷۶۰ نفر از سربازان وظیفه دوره‌های مهارتی را طی نمایند.

وی افزود: آموزش این سربازان در ۲ پادگان آموزشی استان واقع در مشگین‌شهر و اصلاندوز از ابتدای سال آغاز شده است و ادامه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: از اردیبهشت‌ماه تا آبان‌ماه سال‌جاری تعداد یک هزار و ۶۸۱ سرباز وظیفه در پادگان آموزشی شهید مدنی اصلاندوز و تعداد یک هزار و ۶۷۹ نفر سرباز وظیفه در پادگان آموزشی شهید بیگلری مشگین‌شهر آموزش‌دیده‌اند و این آموزش‌ها همچنان ادامه دارد.

انوشیروانی گفت: در این مرحله، سربازان وظیفه در ۴ دوره آموزشی از جمله آشنایی با مهارت‌های عمومی اشتغال، آشنایی با مهارت‌های زندگی، آشنایی مقدماتی با مبانی حقوق و آشنایی مقدماتی با سواد رسانه‌ای به‌صورت مجازی آموزش می‌بینند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا