کرمان

مهار آتش‌سوزی گسترده انباری در زرند بعد از ۴ ساعت/ ثبت ۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه

به گزارش برگزیده های ایران از زرند، مسعود مومنی‌فر اظهار داشت: عصر امروز ساعت ۱۵ و سه دقیقه به مرکز پیام سازمان آتش‌نشانی تماس گرفته که یک مغاره دچار آتش‌سوزی شده است بلافاصله نزدیک‌ترین ایستگاه عازم محل شده و ایستگاه سه و یک هم به پشتیبانی به محل اعزام شدند.

شهردار زرند افزود: دو ساختمان سه طبقه که انبار قالی، موکت و مغازه قالی‌فروشی بوده است در حال حریق بود که با تلاش همکاران اطفای حریق شروع شد که چند مصدوم به بیمارستان انتقال داده شدند و حال چند نفر وخیم است و آتش بعد از چهار ساعت مهار شد.

 

 

صابری رئیس اورژانس کرمان گفت: ساعت ۱۵:۲۰ امروز یکشنبه ( ۷ آذر ماه) در پی دریافت گزارش آتش‌سوزی انبار فرش واقع در خیابان اسدآبادی شهر زرند، بلافاصله ۲ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد که متاسفانه به علت شدت آتش‌سوزی ۲ نفر (زن ۲۵ و ۶۰ساله) در این حادثه جان باخته و ۳ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان این حادثه  بعد از انتقال به بیمارستان سینا زرند و انجام اقدامات درمانی با پایدار شدن علائم حیاتی جهت تکمیل اقدامات درمانی به بیمارستان شفا کرمان منتقل شدند.

صابری ادامه داد: مصدومان شامل یک دختر بچه ۵ ساله و ۲ مرد ۲۷ و ۳۰ ساله هستند که حال عمومی ۲ نفر از مصدومان (دختربچه ۵ ساله و مرد ۲۷ ساله) وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا