مرکزی

مهدیان پور سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک ظهر امروز طی مراسمی با حضور امیرحسین آزادی وفا، مدیرکل امور مجلس و استان‌های نهاد و جمعی از کارشناسان ستادی اداره کل، سکینه خاتون مهدیان پور به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.

مدیرکل امور مجلس و استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در مراسم معارفه سرپرست جدید کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی اظهار داشت: هدف از حضور بنده در جمع همکاران استان مرکزی علاوه بر معرفی سرپرست اداره کل، تقدیر از زحمات و خدمات مهدی ثامنی در کتابخانه‌های عمومی استان است و آیین تکریم و بزرگداشت وی در جلسه معارفه مدیرکل جدید انجام خواهد شد.

آزادی وفا خاطرنشان کرد: در مجموعه‌های فرهنگی توجیه ذهنی و روحی کارکنان بسیار سخت است و آقای ثامنی با توجه به روحیه جهادی، نگاه علمی و حسن خلق در این زمینه بسیار موفق عمل کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اتمام ماموریت ثامنی، تصمیم کمیته انتصابات نهاد بر این بود که سکینه مهدیان پور تا زمان انتصاب استاندار جدید استان مرکزی و تعیین مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، به عنوان سرپرست در کنار همکاران استان حضور داشته باشند.

مدیرکل امور مجلس و استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: سرپرست جدید کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با تصمیم جهادی خود کمک بزرگی به مجموعه نهاد کردند و انتظار ما این است همکاران استان مرکزی با همدلی و همراهی، به وی کمک کرده تا فعالیت‌ها و بهویژه برنامه‌های هفته کتاب دچار وقفه نشود.

آزادی وفا با تقدیر از فعالیت‌های مدیرکل سابق اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: امیدواریم سرپرست جدید کتابخانه‌های عمومی استان بتوانند با همکاری و تلاش کارشناسان، کتابداران و روسای ادارات به خدمات و فعالیت‌های خود بیش از پیش ادامه دهند و شاهد موفقیت‌های روزافزون وی در استان مرکزی باشیم.

سرپرست جدید کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: در ابتدا میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) را تبریک گفته و سلام دبیرکل نهاد را به تمامی همکاران ابلاغ می کنم. در این دوره گذار در کنار همکاران استان خواهم بود و تلاش خواهیم کرد با مشارکت و همدلی یکدیگر برنامه‌ها را در مسیر و ریل گذاری دوران مدیریتی مهدی ثامنی ادامه دهیم.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: هدف اصلی در نهاد کتابخانه‌های عمومی ارتقای سرانه مطالعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و از تمامی کتابداران و کارشناسان ستاد در این زمینه مشورت خواهیم گرفت، نتیجه فعالیت‌های ما باید رشد تعداد اعضای کتابخانه‌های عمومی باشد و در این زمینه همه تلاش خود را به کار خواهیم بست.

مهدی ثامنی، مدیرکل سابق کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی نیز در این نشست به معرفی ظرفیت‌ها و ویژگی‌های استان پرداخت و گفت: در یک مجموعه موفقیت زمانی رخ می‌دهد که تمامی نیروها یکدست باشند، ضمن قدردانی و طلب حلالیت از همکارانم در کتابخانه های عمومی، همچنان خود را جزو خانواده کتابخانه‌های عمومی می‌دانم.

وی گفت: کتاب دغدغه زندگی من است و همیشه با کتاب و کتابخونی مانوس بوده و هستم. در تمامی ایام حضور در اداره کل استان مرکزی از همکاران انرژی مثبت گرفتم و شاهد این بودم که علی رغم کمبود امکانات و محدودیت‌های کرونایی، صادقانه در زمینه ترویج کتابخوانی فعالیت می کردند.

در پایان این مراسم حکم سرپرستی به سکینه خاتون مهدیان پور اهدا شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا