اخبار ورزشی

مهدی‌پور: سپاهان روی نصف موقعیت گل زد

مهدی‌پور: سپاهان روی نصف موقعیت گل زد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، مهدی مهدی‌پور پس از شکست یک بر صفر استقلال در هفته سوم لیگ برتر مقابل سپاهان، با اعتراض به عملکرد داور مسابقه گفت: قبل از اینکه توپ به دست ایمان سلیمی برخورد کند، میلاد زکی‌پور دو دستی ارسلان مطهری را هل داد. اگر یکی از کارشناسان داوری بگوید آن صحنه خطا نبوده بهتر است دیگر فوتبال بازی نکنیم. امروز اتفاقات خوبی نیفتاد و امیدوارم کارشناسان نظر بدهند. احساس می‌کنم حق استقلال خورده شد.

وی اضافه کرد: با اینکه وضعیت چمن خوب نبود و نمی‌شد در آن فوتبال بازی کرد اما شاهد بازی پایاپایی بود. سپاهان به جز ضربه ایستگاهی و یک کرنر در نیمه دوم موقعیت خاص دیگری نداشت و موقعیت‌ها ما بهتر و خطرناک‌تر بود، اما نتوانستیم استفاده کنیم. روی نصف موقعیت گل خوردیم که ناظمی می‌توانست قبل از آن خطای زکی‌پور روی مطهری را بگیرد. ویدیو را دیدم و صد در صد خطا بود.

مرادمند: گفتم یکی دو ماه بعد به سربازی بروم ولی اجازه ندادند/ استقلال تنهاست

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که چه نمره‌ای به داور مسابقه می‌دهد، گفت: ناظمی یکی از داوران خوب لیگ است، اما اتفاقاتی امروز افتاد. در صحنه اول به توپ نزدیک بودم و توپ اوت بود و کمک داور این سمت در نیمه زمین حریف بود. بعد خطا گرفتند و توپ ارسال شد که قبل از برخورد توپ به دست ایمان سلیمی، صد در صد روی ارسلان خطا شد و متاسفانه ناظمی صحنه را ندید. سه امتیاز خیلی حساس را از دست دادیم که در ادامه لیگ صد در صد به ضرر ما خواهد بود. این بازی بالای جدولی و ۶ امتیازی بود و ما اشتباهاً از دست دادیم. این همه زحمت کشیدیم اما به راحتی آب خوردن این اتفاقات می‌افتد و حق استقلال ضایع می‌شود.

مهدی‌پور در خصوص عدم حضور بانوان در اصفهان در ورزشگاه‌ها گفت: این اتفاق هر چه سریعتر باید در فوتبال بیفتد و حضور بانوان را شاهد باشیم. با این اتفاق جو استادیوم خیلی قشنگ‌تر خواهد شد و پسران ما آنقدر فهیم هستند که خیلی موارد را بیشتر رعایت می‌کنند و به نظر اتفاق قشنگی خواهد بود اگر رخ دهد.

وی در خصوص فرصت‌سوزی مهاجمان استقلال گفت:  فرصت‌سوزی به تیم ما بازمی‌گردد، اما به خاطر اشتباهاتی که ربطی به تیم ما ندارد  امتیازات مهم را از دست می‌دهیم. فرصت سوزی برای هر بازیکنی پیش می‌آید و قطعاً بازیکن همه تلاشش را می‌کند توپ را تبدیل به گل کند، اما امروز اتفاقاتی دیدیم که خیلی خوب نبود.

/

 

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا