اخبار ورزشی

مهدی‌پور: مشکلات را در خانواده استقلال حل می‌کنیم

مهدی‌پور: مشکلات را در خانواده استقلال حل می‌کنیم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، مهدی مهدی‌پور پس از پیروزی ۳ بر ۲  استقلال مقابل هوادار گفت: هوادار تیم فوق العاده خوبی بود. ۴-۵ بازیکن این تیم  قبلاً در استقلال  بازی می‌کردند و از دوستان قدیمی ما هم هستند.  نیمه دوم تیم را هواداران تشویق کردند و به خاطر حضور گرم هواداران‌مان دست تک‌تک‌شان را می‌بوسیم که تیم را رو به جلو هل دادند. سه امتیاز را مدیون تلاش بازیکنان، کادرفنی و هواداران هستیم.

جدول لیگ برتر فوتبال| نفس استقلال پشت گوش پرسپولیس/ آبی‌های اهوازی همچنان در قعر

وی درباره میزبانی استقلال در خارج از تهران عنوان کرد:  سه امتیاز را به خاطر حضور هواداران داریم و نمی‌توانیم از حضور هواداران بهره‌مند نشویم. ورزشگاه آزادی فقط در بازی پرسپولیس و النصر وضعیت افتضاحی داشت ولی بعد آن در بازی نساجی و الهلال شرایط چمن خوب بود. امروز هم چمن شرایط خوبی داشت و ما اصلاً نمی‌توانیم در شهر یا ورزشگاهی دیگر بازی کنیم. اگر در ورزشگاه پاس قوامین هم بازی کنیم بازهم شرایط  میزبانی نداریم. باید در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران‌مان به میدان برویم.

مهدی‌پور در خصوص کاهش قرارداد بازیکنان استقلال برای ثبت قرارداد بلانکو گفت: قرار است در باشگاه و خانواده خودمان این موضوع را بررسی‌ کنیم، چیزی نیست که الان بتوانیم در موردش صحبت کنیم.

هافبک استقلال درباره وضعیت صدرنشینی این تیم گفت: استقلال امروز شخصیت خودش را نشان داد و شرایط تیم خوب است. ۳ بر ۲ برنده شدیم، استقلال نیاز به پشتیبانی دارد و بازیکنان از همه لحاظ باید حمایت شوند تا در کورس بمانیم. باید در ورزشگاه آزادی بازی کنیم و غیر از این نباید باشد.

مهدی‌پور در خصوص استوری‌‌های بازیکنان، گفت: یکسری مشکلات داشتیم که در موردش صحبت کردیم. تعاملاتی انجام دادیم  و قرار شد مسائل خانوادگی حل شود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا