هرمزگان

مهلت یک هفته‌ای شهردار بندرعباس برای رفع نواقص پارک‌های ساحلی/ به‌زودی یک دستگاه ساحل‌روب خریداری می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، مهدی نوبانی در بازدید از پارک‌های ساحلی این شهر که با حضور معاون امور زیربنایی و عمرانی، معاون خدمات شهری،شهردار منطقه سه، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و جمعی دیگر از مدیران شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که قبلا هم مطرح شده، ساماندهی ساحل و پارکهای ساحلی از مهمترین اولویت‌های کاری شهرداری بندرعباس است.

وی افزود: در این راستا برنامه‌های متعددی مدنظر قرار داشته که همه مدیران باید در راستای آن حرکت کنند.

شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه بهسازی پارک‌ها و بوستان‌های ساحلی باید طی هفته های آینده توسط بخش‌های مربوطه انجام شود، ادامه داد: تعمیر و شستشوی وسایل بازی، رفع نواقص روشنایی، رفع مشکلات سرویس‌های بهداشتی، بهسازی نیمکت‌ها و آلاچیق‌ها، رنگ‌آمیزی و ترمیم المان‌ها، مهمترین اقدامات اجرایی در این زمینه است.

نوبانی همچنین تاکید کرد: آماده‌سازی فضای مناسب جهت استفاده مردم از ساحل و دریا با بهسازی شاورهای ساحلی یکی دیگر از برنامه‌هایی است که باید طی روزهای آتی انجام شود و علاوه بر آن، دوش هایی نیز برای استفاده عموم ایجاد می‌شود.

این مقام مسئول در خصوص خط مسیر نوار ساحلی اظهار داشت: بهسازی مسیرهای پیاده‌روی، نصب سطل‌های زباله، نصب و تعمیر شیرآلات،  تعمیر ست‌های ورزشی بوستانها نیز باید مدنظر مدیران قرار داشته باشد.

وی با تاکید بر بهسازی فضای سبز و زیباسازی منظر شهری در بوستان‌های ساحلی، تاکید کرد: باید نهایت تلاش خود را طبق برنامه مشخص به کار بگیریم تا بتوان عقب‌ماندگی در حوزه‌های فضای سبز شهری و همچنین منظرسازی عمومی را جبران کرد.

نوبانی با اشاره به ضرورت زیباسازی منظر شهری و بوستان‌های ساحلی ، اضافه کرد: تعیین تکلیف پارک آبی ساحلی و خریداری و راه اندازی یک دستگاه خودروی ساحل‌روب از مواردی است که بزودی در مورد آنها تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا