اجتماعی

“مهمانی بزرگ غدیر” با استقرار ۷۲ موکب در بلوار الغدیر منطقه ۱۸ برگزار می‌شود

“مهمانی بزرگ غدیر” با استقرار ۷۲ موکب در بلوار الغدیر منطقه ۱۸ برگزار می‌شود

– اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، محمد جواد خسروی؛ شهردار منطقه ۱۸ ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و دهه ولایت و امامت گفت: به لطف خدا و با همت همکارانمان و شهروندان، امسال برنامه‌های بسیار خوبی در سطح منطقه برای بزرگداشت این ایام فرخنده در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه ۱۸ در ادامه با اشاره به برنامه‌های اجرایی در سطح محلات افزود: ۲۲ جشن محله‌ای با مشارکت مساجد، هیئت‌ها، حوزه‌های بسیج و گروه جهادی در شبهای منتهی به عید غدیر و روز غدیر برگزار می‌شود که عمده آنها در مساجد یا بوستان‌ها و معابر پرتردد خواهد بود.

خسروی با اشاره به تجلیل از سادات در این روز بزرگ گفت: علاوه بر سادات محلی که با همت معتمدین محلات تجلیل خواهند شد، از سادات خاص مانند توان‌یابان نیز با مشارکت موسسه رعد الغدیر تقدیر بعمل خواهد آمد.

خسروی با تشریح  برنامه‌های متمرکز منطقه در شب عید غدیر گفت: آذین‌بندی معابر و ساختمان‌های بزرگ، حرکت کاروان خودرویی، نورافشانی در میادین اصلی با مشارکت سازمان زیباسازی، اجتماع غدیریون با استقرار ۲۵ موکب و ایستگاه‌های خدمت‌محور در مساجد از جمله این برنامه‌ها است.

شهردار منطقه ۱۸ با تاکید بر استقبال بی‌نظیر شهروندان از برنامه‌های این دهه علی‌الخصوص حضور ۲۵۰۰۰ نفری در جشنواره فراغتی بانوان در بوستان بانوان نرگس طی ۳ روز گذشته افزود: مشارکت فعال شهروندان منطقه در تمامی برنامه‌ها بی‌نظیر بوده و این ظرفیت در توزیع نذورات و برپایی غرفه‌ها و برنامه‌های محلی نیز مشهود است.

چگونه با وسایل حمل‌ونقل عمومی به مهمانی ۱۰کیلومتری غدیر برویم؟

وی درباره برنامه بزرگ شب عید غدیر تاکید کرد: مهمانی غدیر عنوان برنامه‌ای است که به همت همه ظرفیت‌های منطقه از کارکنان شهرداری تا گروه‌های جهادی و هیئت‌های مذهبی تدارک دیده شده که امید است با استقبال خوب مردم ولایتمدار منطقه رو به رو شود.

خسروی افزود: این برنامه در بلوار الغدیر حد فاصل میدان جانبازان تا میدان الغدیر با استقرار ۷۲ موکب و تدارک بیش از ۷۰ هزار پذیرایی از ساعت ۱۷ تا ۲۲ روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۸ با تاکید بر حضور پررنگ این منطقه در مهمانی ۱۰ کیلومتری روز عید غدیر گفت: امسال هم در این جشن بزرگ مشارکت جدی و فعال خواهیم داشت. شهرداری منطقه با پشتیبانی از هیأت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی یکی از بزرگترین موکب‌های این پیاده‌روی عظیم را به منظور پخت و آماده‌سازی ۱۱۰ دیگ نذری شامل ۳۵۰۰۰ وعده غذای گرم برپا خواهد کرد که امید است گامی در جهت تکریم شرکت‌کنندگان در این مراسم باشد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا