اجتماعی

مهمانی که میزبانش را کشت

مهمانی که میزبانش را کشت

سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ درپی وقوع یک فقره قتل در محدوده جنوب شرقی تهران و وصول این خبر به پلیس، رسیدگی به این پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و آنان با استفاده از روش‌های اطلاعاتی و میدانی در صحنه جرم متوجه شدند که ساعاتی قبل صدای نزاع و درگیری در این محدوده به گوش رسیده است.

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات تکمیلی مشخص شد که متهم با استفاده از یک جسم سخت مقتول را که حدود ۲۳ سال سن داشت، مورد اصابت ضربه قرار داده است، گفت:‌ مقتول پس از رسیدن به بیمارستان بر اثر شدت ضربات وارده جان خود را از دست داده بود. همین موضوع فرضیه قتل درپی درگیری را تشدید کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در گام دوم با بررسی جسد، اثرات جراحت روی سر و بدن مقتول را مشاهده کردند. موضوعی که فرضیه قتل درپی درگیری را تشدید کرد. در ادامه کارآگاهان با استفاده از روش‌های اطلاعاتی و کارآگاهی قاتل را مورد شناسایی قرار داده و پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم این فرد را در مخفیگاهش دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل کردند.

وی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت:‌ متهم در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت که با دعوت مقتول به منزل وی رفته و در آنجا مشغول صحبت بودند که ناگهان بر سر یک‌سری اتفاقات با یکدیگر درگیر شده‌اند. در این میان متهم تصمیم به خروج از منزل مقتول گرفته اما ناگهان مقتول به سمت وی حمله‌ور شده است. در ادامه متهم نیز برای دفاع از خود از یک جسم سخت استفاده کرده و ضرباتی را به سر مقتول وارد کرده و پس از به سرعت محل را ترک کرده است.

ولی‌پور گودرزی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: متهم به همراه پرونده تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات پلیس نیز در این خصوص همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

قتل در کمپ ترک اعتیاد غرب تهران/ فیلم دوربین‌های مداربسته پاک شده

۲۳۳۲۳۳

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا