خراسان رضوی

مهمترین شاخص فرهنگ و تفکر بسیجی، حاضر بودن در همه صحنه ها است

به گزارش برگزیده های ایران از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید ضیاءالدین حزنی در نشست هم اندیشی مسئولان و مدیران بسیج سازندگی سپاه های استانی و مجمع جهادگران سراسر کشور که به میزبانی مشهد برگزار شد، خاطرنشان کرد: مهمترین شاخصه بسیج حضور در همه صحنه‌های خدمت رسانی و محرومیت زدایی به مردم است. این نکته ای است که مورد تاکید آیات و روایات پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) و امامین انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: حضور بسیج در محرومیت‌زدایی اثرگذار و ارزشمند بوده است و این حضور بسیج در صحنه‌های مختلف سازندگی برای ملت عزیز ایران کاملا قابل لمس است. بسیجیان نشان دادند که در مواقع نیاز، اولین گروهی هستند که به مناطق بحران زده و محروم وارد می شوند و آخرین گروهی هستند که پس از پایان خدمت رسانی از این مناطق خارج می شوند.
سردار حزنی با اشاره به حضور در صحنه های مختلف علمی و تحقیقاتی، سازندگی، فرهنگی و محرومیت زدایی به مهمترین سرفصل های فعالیت های بسیج گفت: بسیج در تمدن سازی در گام دوم انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا می کند.
وی خاطرنشان کرد: امید آفرینی، نگاه امیدوارانه به آینده، جوان پروری و جوان گرایی، مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، کمک به مبارزه با فساد، مطالبه‌گری و عدالت خواهی، پاسداری از انقلاب اسلامی و استقلال و آزادی ماموریت‌های مهم بسیج در گام دوم انقلاب است.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه خاطرنشان کرد: امروز بسیج سازندگی به مرکز امید آفرینی با انجام برنامه های قوی تبدیل شده است و سازمان مهمی است که در رفع  بحران‌ها نقش آفرین اصلی است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا