آذربایجان غربی

مه غلیظ صبحگاهی و کاهش میزان دید رانندگان در گردنه‌های شهرستان مهاباد

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد محسن خادمی اظهار داشت: هم‌اکنون دید افقی در محور مهاباد به سمت ارومیه در فاصله پنج کیلومتری محدوده سد حسنلو به ۳۰ متر کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه مه گرفتگی برای دومین روز پیاپی ادامه دارد، اضافه کرد: دید افقی در گردنه‌های “زمزیران” و “جواله رشان” واقع در مسیر مهاباد به سمت سردشت و گردنه “قره بلاغ واقع در مسیر مهاباد- بوکان نیز به کمتر از ۳۰ متر کاهش یافته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد بیان کرد: در سایر محور‌های ارتباطی نیز دید افقی به کمتر از ۵۰ متر رسیده است که نیاز است رانندگان هنگام تردد در سایر محور‌های این شهرستان با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی حرکت کنند.

خادمی از رانندگان خواست همچنین ضمن احتیاط و رعایت فاصله طولی قبل از حرکت نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود نیز اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به مسافرت کنند.

وی گفت: طبق اعلام اداره هواشناسی بارش‌ها از روز پنجشنبه هفته جاری دوباره آغاز و پیش بینی می‌شود دمای هوا کاهش پیدا کند از اینرو لازم است رانندگان در این مدت قبل از تردد در جاده‌ها و به‌ویژه گردنه‌های این شهرستان از وضعیت آن‌ها با خبر شوند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا