سمنان

موافقت استاندار با اختصاص زمین برای ساخت اداره تعزیرات مهدی‌شهر

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی صبح امروز در دیدار مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان با وی که در دفتر استاندار سمنان انجام شد، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال و با قدردانی از تلاش و بازرسی‌های انجام‌شده توسط سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی، نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد.

وی اضافه کرد: با عنایت به اهمیت مقوله تولید، بیش از دو دهه است که رهبر معظم انقلاب در فرمایشاتشان بر این موضوع تأکید دارند.

استاندار سمنان با تشبیه تولید به ستون فقرات کشور بیان کرد: توجه و تأکید بر امر تولید، بیانگر اهمیت و لزوم دفاع از ستون فقرات کشور است و بی‌تردید پدیده قاچاق به ستون اصلی کشور، ضربه وارد می‌کند.

هاشمی در تشریح جایگاه و موقعیت استان سمنان عنوان کرد: نزدیکی این استان به مرکز کشور و همچنین وجود جاده ترانزیت در این منطقه، اهمیت استان را دوچندان افزون کرده است.

وی با انتقاد از مجازات‌های تعیین‌شده برای برخی تخلفات در پرونده‌های تعزیراتی گفت: در برخی موارد مجازات تعیین‌شده تخلفات و تأثیرگذاری آن با پرونده‌های مربوطه تناسبی نداشته و لازم است تا خلأ قانونی در این زمینه برطرف شود.

استاندار سمنان با قبول درخواست مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مبنی بر اختصاص زمین برای ساخت اداره تعزیرات شهرستان مهدی‌شهر گفت: با توجه به نظر کارشناسی و میزان موردنیاز، زمین به ادارات استان تخصیص خواهد یافت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا