سمنان

موافقت با ایجاد و توسعه ۳ شهرک و ناحیه صنعتی در سمنان

حسن آل‌بویه، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در سمنان با اشاره به برگزاری جلسه ویدیو کنفرانسی هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های ایران جهت تصویب توسعه و ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی به ریاست علی رسولیان، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان اظهار کرد: ایجاد ناحیه صنعتی تویه‌دروار و توسعه شهرک صنعتی دامغان و ناحیه صنعتی صیدآباد در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: ایجاد ناحیه صنعتی تویه‌دروار به مساحت بیش از ۴۴ هکتار و توسعه شهرک صنعتی دامغان به مساحت ۵۴۰ هکتار و ناحیه صنعتی صیدآباد به مساحت ۴۱ هکتار به تصویب هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به موقعیت شهرک صنعتی دامغان، گفت: کریدور شرق به غرب از شهرک صنعتی دامغان گذر کرده و از موقعیتی بسیار مناسبی برخوردار است.

آل‌بویه تصریح کرد: پیگیری‌های فراوانی در سنوات گذشته به‌منظور بازپس‌گیری معوض ۱۵۰ هکتار اراضی شهرک صنعتی دامغان انجام شد؛ اما منتج به نتیجه نشد.

وی خاطرنشان کرد: کریدور شمال به جنوب کشور (بندر امیرآباد به بندرعباس) از نزدیکی این شهرک صنعتی عبور خواهد کرد و این مسأله موقعیت فعلی شهرک صنعتی دامغان را ارتقا می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: استاندار سمنان در بازدید از شهرک صنعتی دامغان، دستور مساعدت برای توسعه این شهرک را به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط صادر کرده است.

آل‌بویه همچنین با اشاره به موقعیت ناحیه صنعتی صیدآباد در شهرستان دامغان اضافه کرد: تقاطع غیرهمسطح ایجادشده این ناحیه صنعتی را در موقعیت مناسبی قرار داده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: دسترسی عالی به امکانات و همجواری ناحیه صنعتی به پست برق ۶۳ کیلوولت از جمله مزیت‌های این ناحیه صنعتی است.

وی با بیان اینکه امکانات برای ایجاد ناحیه صنعتی تویه‌دروار فراهم است، تأکید کرد: منطقه تویه‌دروار یکی از قطب‌های صنایع چوب و نجاری کشور است و ایجاد ناحیه صنعتی می‌تواند به توسعه این منطقه کمک شایانی کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان خاطرنشان کرد: مناطق شرق کشور ظرفیت مطلوبی برای توسعه صنعتی دارد.

آل‌بویه یادآور شد: تعهدات شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با همکاری و مساعدت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اجرایی می‌شود.

با ایجاد و توسعه سه شهرک و ناحیه صنعتی مذکور، بالغ بر ۶۲۵ هکتار به مساحت اراضی در اختیار شهرک‌ها و نواحی صنعتی زیرپوشش شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا