البرز

موانع بهره‌برداری از پروژه قطار شهری کرج برداشته می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از کرج، هاشم موسوی، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی، عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه خط ۲ قطار شهری کرج، گفت: در نظر داریم با همکاری‌های صورت گرفته در راستای تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه کاره بخش خصوصی اقدام کنیم.

این مقام مسؤول اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها تکمیل قطار شهری کرج است که باید با نظارت و رفع موانع در راستای بهره برداری هرچه سریع تر از این پروژه اقدام کنیم.

وی افزود: از آنجا که  قطار شهری کرج یکی ازپروژه های زیرساختی و خدمات عمومی است، تکمیل این پروژه در اولویت قرار دارد.

موسوی بیان کرد: پروژه های مختلف عمرانی شستا در سراسر بازدید و بررسی فنی خواهند شد تا در اسرع وقت برای تکمیل آنها تصمیم گیری  شود.

علی رستمی، مدیرعامل شستا، نیز طی این بازدید، گفت: اکنون شرکت شستا ۴۲ هزار میلیارد تومان در پروژه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و زیربنایی کشور سرمایه گذاری دارد که طی سه سال آینده این رقم به ۴۰۰ هزار میلیارد تومان  خواهد رسید.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه افزایش اشتغالزایی، کاهش قیمت تمام شده پروژه‌ها و توسعه اقتصادی کشور به صورت جدی در دستور کار است، افزود: اکنون پروژه های بزرگی در زمینه پتروشیمی ، صنایع پائین دست پتروشیمی ، معادن و زیر ساخت‌ها  در دستور کار است.

رستمی در خصوص تکمیل خط ۲ قطار شهری کرج گفت: در صورت تامین اعتبار از سوی کارفرما (استانداری البرز و شهرداری کرج ) در اسرع وقت نسبت به  تکمیل خط ۲ قطار شهری کرج اقدام خواهد شد.
انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا