اخبار ورزشی

موج انتقادات تند از کی‌روش در مصر؛ صفات بی سواد و احمق برای مرد پرتغالی!+عکس

به گزارش برگزیده های ایران، موج انتقادات تند از کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر بعد از ناکامی در تورنمنت کشورهای عربی آغاز شده است. فراعنه در این تورنمنت عربی کارش را با قرار گرفتن در رده چهارم به پایان رساند.

در همین رابطه رضا عبدالعال ستاره سابق تیم ملی مصر در مصاحبه با برنامه «تحت الشمس» به شدت از مربی پرتغالی انتقاد کرد و گفت: کارلوس کی روش مربی ضعیفی است. او ضعیف ترین مربی خارجی است که تا به حال به مصر آمده است. حسام البدری از او از لحاظ فنی بسیار بهتر است.

وی افزود: کی روش از لحاظ فنی ضعف دارد و نمی تواند به درستی از بازیکنان مصری استفاده کند. او در زمان بازیگری اش دروازه بان بوده و اصلا نمی داند چطور از مهاجمان استفاده کند.

موج انتقادها از کی روش از ورزشی ها خارج شد و به دنیای سیاست رسید. زاهی حواس وزیر سابق میراث فرهنگی مصر به شدت از مرد پرتغالی انتقاد کرد و در مصاحبه تلویزیونی در برنامه «حضره المواطن»، گفت: کارلوس کی روش مربی عقب مانده است. در شرایط کنونی تیم ملی نیاز به مربی داخلی دارد. کی روش مردی احمق است و نمی تواند از توانایی بازیکنان بهترین استفاده را کند.

وی افزود: از الفاظی که استفاده می کنم عذرخواهی می کنم اما کی روش با همه سرجنگ دارد. او اینجا برای ارائه فوتبال آمده ولی حاشیه های زیادی ایجاد می کند. حسام حسن بهترین گزینه برای جانشینی مربی پرتغالی است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا