اخبار ورزشی

مورایس: صنعت نفت آبادان دوست دارد، فوتبال بازی کند

مورایس: صنعت نفت آبادان دوست دارد، فوتبال بازی کند

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان – صنعت نفت آبادان اظهار داشت: فصل پیش متوجه شدم، صنعت نفت آبادان دوست دارد، فوتبال بازی کند و این سنت در آنها نهادینه شده است. من هم از این موضوع استقبال کامل می‌کنم.

وی با یادآوری اینکه هیچ‌کدام از بازی‌ها آسان نخواهند بود، تصریح کرد: مشخصاً خود را  برای این بازی آماده کردیم و سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را برای این بازی ارائه کنیم. امیدواریم که ورزشگاه از هواداران پُرشورمان پُر شود. ما هم قول می‌دهیم تمام تلاش‌مان را انجام دهیم تا نتیجه‌ای کسب کنیم که موجب خوشحالی هواداران‌مان شود. ما برای کسب چنین نتیجه‌ای روی حضور هواداران‌مان حساب باز کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به سؤال خبرنگار برگزیده های ایران مبنی بر اینکه سپاهان از نظر فنی خوب شروع کرد، اما از نظر برخی حواشی نظیر کسر امتیاز و لغو بازی اوضاع خوبی نداشته است. با این اوصاف چه اقدامی برای ریکاوری سپاهان صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: سؤال شما مربوط به بازی نیست و می‌توانم پاسخ ندهم. هنوز به صورت رسمی چیزی درباره کسر امتیاز و اینکه چه چیزی درباره آن اتفاق می‌افتد، نمی‌دانم.

مورایس ادامه داد: همیشه چیزهایی هستند که ممکن است شرایط را در زندگی افراد سخت کنند. همیشه اتفاقات خوب و بد داریم. باید درباره آنها فکر کنیم، اما تمرکزمان را باید روی موفقیت بگذاریم. برای مثال سلامت هستیم و با یکدیگر کار و سعی می‌کنیم تمام تمرکزمان را حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برگزار نشدن بازی الاتحاد مقابل سپاهان را منصفانه می‌داند، گفت: همواره گفتم انصاف و عدالت در ورزش باارزش است. ما سعی می‌کنیم برای بازی، جامعه و کشور این موارد را مورد توجه قرار بدهیم. مشخص است وقتی انصاف را مدنظر قرار بدهیم، راه‌های مختلفی برای تعریف عدالت وجود دارد. باید این تصویر و شکل عدالت و منصفانه را به شکل یکسان تعریف کنیم. به طوری که به هیچ‌کس (دو طرف) ضرر نزند.

این مربی پرتغالی تصریح کرد: دوست داریم این عدالت مستقل از شخصیت دو طرف و اینکه چقدر قدرت دارند، برقرار شود. در ورزش این مهم است که چطور همدیگر را بفهمیم. دوست داریم در پایان بازی، بازی خوبی داشتیم و بگویم فوتبال خوبی بود. همچنین در پایان بازی دوستان خوبی پیدا یا به دوستان‌مان اضافه کرده باشیم، نه اینکه خلاف این موضوع باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان یادآور شد: در زندگی همیشه فکر می‌کنیم حق با ماست. براساس احساسات و افکار شخصی فکر می‌کنیم، حق با ماست، ولی همیشه هم اینطور نیست. هر کدام از ما یک طوری فکر می‌کنیم. سبک بیان مطالب هم بر حسب افکار و احساسات ماست. دقیقاً این موارد برای طرف مقابل هم اتفاق  می‌افتد و آنها هم سعی می‌کنند از حق خود دفاع کنند. سعی کنیم با نگرش مثبت به این موضوع نگاه کنیم که با دفاع از خودمان به دیگری آسیب نزنیم. ما باید به‌عنوان انسان راه‌حل برقرار کنیم و براین اساس با هم راه‌هایی را پیدا کنیم تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم. این آسان نیست و باید ارتباط مؤثر و خوب برقرار کنیم.

ادامه دارد …

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا