اجتماعی

موفقیت بزرگترین کارخانه بیوتکنولوژی ایران در تولید سالیانه ۱۵۰۰ تن آنزیم

موفقیت بزرگترین کارخانه بیوتکنولوژی ایران در تولید سالیانه ۱۵۰۰ تن آنزیم

– اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برگزیده های ایران، علی مرجوی؛ از فناوران یکی از هلدینگ‌های فناورانه در رویداد تبادل فناوری حوزه صنایع غذایی با بیان اینکه این هلدینگ در زمینه‌های بیوتکنولوژی، نفت، گاز و توسعه نوآوری فعال است، اظهار کرد: این هلدینگ بزرگترین کارخانه بیوتکنولوژی را در سال ۹۸ راه‌اندازی کرد و تولید سالانه آنزیم آن بالغ بر ۱۵۰۰ تن می‌شود‌.

وی در دسترس بودن، همکاری با شرکت‌ها و تولید آنزیم با کاربردهای متنوع را از ویژگی‌های این هلدینگ دانست و گفت:  آنزیم‌های تولیدی این هلدینگ دارای کاربردهایی در صنایع غذایی، نساجی، دام و طیور و شوینده است. در کنار این محصول همچنین اقدام به تولید پروبیوتیک شده است.

۳ تفاهم‌نامه در حوزه دانش‌بنیان‌های حوزه صنایع غذایی منعقد شد

امامی تولید آنزیم برای تصفیه پساب صنایع روغن‌کشی را از دستاوردهای این شرکت نام برد و یادآور شد: ما موفق به تولید آنزیم‌هایی برای فراورده‌های گوشتی به منظور اتصال تکه گوشت شدیم، ضمن آنکه آنزیم‌هایی برای تولید سوسیس و کالباس عرضه شده است.

وی تولید آنزیم نشاسته و الکل را از دیگر محصولات تولید این هلدینگ عنوان کرد و در این باره توضیح داد: تاکنون تولید نشاسته و الکل به روش شیمیایی بوده ولی ما موفق به تولید آنزیم‌های این حوزه شدیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا