هرمزگان

موفقیت در نبرد سخت اقتصادی منوط به عملکرد مدیران در حوزه کار میدانی است

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، علی فیروزی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری هرمزگان و خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان امروز با سفر به بندرخمیر با همراهی فرماندار و مدیرعامل سیمان هرمزگان با حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر دیدار کردند.

حجت‌الاسلام صالحی در این دیدار اظهار کرد: اولویت اصلی کارگزاران نظام اسلامی بایستی تحقق مطالبات و امیدواری به آینده برای مردم باشد.

وی با بیان این که موفقیت در نبرد سخت اقتصادی  پیش رو که باعث مشکلاتی برای کشور شده، منوط به عملکرد مدیران در حوزه میدانی است، خاطرنشان کرد: با کار کارشناسی دقیق، امکان بهره مندی مردم شهرستان از اقتصاد دریا محور فراهم شود.

رئیس شواری فرهنگ عمومی شهرستان بندر خمیر گفت: عزیزان مسئول دستگاه های اجرایی شهرستان و بخصوص فرماندار ساعی در تلاش هستند تا مردم از ظرفیت کلان بهرمند شوند اما ظرفیت معادن پرشمار در این شهرستان در زمینه خدمت به مردم بسیار ناچیز است.

وی با تقدیر از کارخانه سیمان هرمزگان، تصریح کرد: معادن بر اساس قانون ملزم به کمک رفع آسیب ها و ارائه خدمات به مردم هستند تا اندک مساعدتی برای مناطق محروم حاصل شود.

حجت‌الاسلام صالحی بیان داشت: باید نگاه ها به شهرستان خمیر بر اساس اقتضا و توانمندی آن باشد و توسعه این شهرستان بازوی توانمند برای استان خواهد بود.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا