اخبار روز

مولوی ملازهی: نباید در حمایت از فلسطین بیش از این شرمنده شویم/ جایی برای سکوت و آرامش باقی نمانده + فیلم

مولوی ملازهی: نباید در حمایت از فلسطین بیش از این شرمنده شویم/ جایی برای سکوت و آرامش باقی نمانده + فیلم

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از چابهار، مولوی عبدالرحمن ملازهی، امام جمعه اهل سنت چابهار طی سخنرانی در میان مردم در مورد حملات جنایتکارانه اسرائیل به مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین، خواستار عکس‌العمل هرچه سریع‌تر مسلمانان جهان شد.

وی تأکید کرد: اکنون یک موقعیت استثنایی پیش آمده و ظلم از حد گذشته است. همان‌طور که در اخبار می‌بینید، با بی‌احساسی و بی‌رحمی، طفلان و مریض‌های بیمارستان‌ها و انسان‌های بی‌پناه را در فلسطین اشغالی قتل و غارت می‌کنند.

مولوی ملازهی اظهار داشت: در عین حال که غزه بمباران می‌شود و اطفال کشته می‌شوند و مردم برای دارو و کمک جانی و مالی نیازمند کمک هستند، قلدران آمریکایی و انگلیس با کمال پررویی سفر می‌کنند برای دلداری رژیم شیطانی که مورد نظرشان است و در این شرایط واقعاً مسئولیت ما مسلمانان دنیا خیلی جدی و مهم است. خدا ما را عفو کند اگر داریم در مقابل این موضوع‌ها کوتاهی می‌کنیم.

این عالم دینی اهل سنت اضافه کرد: همان‌طور که یکی از بزرگان کشور فرموده‌اند، اگر هر مسلمان یک سطل آبی بریزد، یهود و اسرائیل و حکومتشان را آب می‌برد. برای مسلمانان جایی برای آرامش و سکوت نیست و این حکم الهی است که جهاد کنند و برادران مسلمان خود را یاری کنند. ما بیش از این نباید دچار شرمندگی این عزیزانمان شویم که در آنجا با جان و مال و وجود خود دارند دفاع می‌کنند و در مقابل این شیاطین ایستاده‌اند و نباید بیشتر از این شرمنده شویم.

امام جمعه اهل سنت چابهار تصریح کرد: ‌در چنین شرایطی واقعاً مسئولیت ما مسلمانان دنیا خیلی جدی است که همت کنیم و کمر غیرت ببندیم و به این مردم بی‌گناه کمک‌رسانی کنیم. برای خسران و ناکامی آمریکا و دست‌پرورده‌هایش مثل اسرائیل، باید مسلمانان تمام توان جسمی و مالی و هرچه که دارند، صرف کنند و کمر همت ببندند.

.

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا